Opgelost favorieten van tomtom op laptop zetten lukt niet

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
HEB LAPTOP MET EDGE. Als ik nu de tomtom aansluit aan de laptop,zie ik de tomtom niet.Dus ook niet de map favorieten die ik graag naar de computer wil kopiëren
Ik zie geen aparte schijf in de verkenner. Waar kan ik nu de tomtom vinden.?
En als ik favorieten naar de laptop wil kopiëren, hoe kan ik dit doen?. Hoop niet dat dit een domme vraag is!
 
In ieder geval een onvolledige vraag.... ;-)
Edge is een browser, we willen eerder weten welke computer je precies hebt, welke TomTom je precies hebt, en hoe je die TomTom aan die computer hebt verbonden.
 
we hebben een laptop asus vivobook17 en een tomtom go premium en die met usb verbonden met laptop.
mydrive is op laptop geinstalleerd.
 
Vraag is of het kan wat jij wilt. Ik heb een TTgo 5200 en zie die optie niet. Ook zie ik niet dat er een verbinding is met de PC, wél kan ik MyDrive gebruiken en routes plannen en doorsturen dus de verbinding is wel degelijk actief.
 
Hoewel veelbelovend werkt het bij mij niet.
De keuze: "Beheer content van community" zie ik niet in mijn menu staan.
Ik ben benieuwd of het er bij Duin1 wel in staat.
Mss. is die optie voor latere types wel geïmplementeerd.

Na beter lezen van de aanwijzingen zie ik: "van een systeem met een productiedatum van vóór 2013 dat met MyDrive Connect wordt verbonden, over te zetten naar een nieuwer systeem:"
Blijkbaar is het niet geschikt om zo maar files/plaatsnamen/ed van de TT te downloaden
 
Laatst bewerkt:
ik wil graag de favorieten/mijn plaatsen kopieren naar mijn laptop en als het nodig is naar een nieuwe tomtom.Maar hoe?

Mijn tomtom laad wel op in auto en thuis op stopconract tot 100 % maar... de accu loopt leeg als ik hem thuis een dag wegleg.
 
maar ik heb een systeem tomtom go premium van NA 2016.
ik zie beheer etc. ook niet staan.
Stel dat ik een nieuwe tomtom koop en aansluit op mydrive op laptop zou het synchroniseren dan misschien automatisch gaan?
 
"Mijn tomtom laad wel op in auto en thuis op stopconract tot 100 % maar... de accu loopt leeg als ik hem thuis een dag wegleg."
De accu's in de TomToms zijn na een jaar of vijf op. (Dan kun je als test ook kijken of hij supersnel is opgeladen.) Dan moeten ze gewoon vervangen worden. Dat gaat bij het ene systeem wat gemakkelijker dan bij het andere. Voor de 5200 was het relatief gemakkelijk. Je moet alleen even doorhebben hoe je hem opent. Daarbij is Youtube je beste vriend. Mijn TT maak je open door aan de voorkant het sierlijstje los te peuteren. Dan klap je het display weg en zie je direct de accu die met plaktape is vastgezet.
Die accu van mij kostte maar € 13 ex. verzending.

"Stel dat ik een nieuwe tomtom koop en aansluit op mydrive op laptop zou het synchroniseren dan misschien automatisch gaan?"
Daar zou ik niet op gokken. Als het zo belangrijk voor je is zou ik gewoon contact opnemen met de TT-service. en daar je probleem voorleggen. Ik heb in het verleden best goede ervaring met hun service gehad.
 
dank je wel voor jullie hulp. Ben veel wijzer weer geworden.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan