faxnummer in plaats van email adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bilal Almasoudi

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
Berichten
378
hoi hoi,

ik heb in mijn outlook contact personen met email adres en faxnummer.

als ik nu in een nieuwe email aan druk zie ik de contact persoon dubbel de een met de faxnummer en de andere met het email adres. is het mogelijk om de fax nummer niet in aan te weergeven, want ik vind dat zeer verwarrend.

met vriendelijke groet,
 
Hoi,

Ja, hinderlijk.
Weet niet met welke versie van Outlook je werkt, maar ook in '2007' is dit nog steeds het geval.
Heeft te maken met de mogelijkheid, dat je 'mail'-berichten zowel pere-mail, áls per fax kunt versturen met Outlook.

.... steeds meer 'verouderd', maar dit is de oorzaak.
Zodra je dus een tel.nr. in één van de fax-velden hebt staan (thuis, op werk, of 'andere') je contactpersoon tweemaal (of zelfs drie- of viermaal) wordt weergegeven.
Ik heb het zelf opgelost door het faxnummer in het veld 'Telex' of 'Teksttelefoon' te zetten.
 
hoi , ik vroeg me dan af of ik die functie om te faxen via outlook uit te kunnen schakelen!
 
Tja .... of je die functie 'ergens' in outlook nu uit kan schakelen of niet (ik heb het nooit ergens kunnen vinden overigens) het zal er niet anders door worden: alle 'fax'- velden worden door outlook weergegeven als 'tweede', of zelfs 'derde' of 'vierde' contactpersoon in het adresboek ...
En de 'remedie' heb je eerder al van me gekregen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan