Film op dvd plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Berichten
952
ik probeer in win 7 een film naar een dvd te schrijven met win movie maker, dit lukt mij jammer genoeg niet, bij het proces loopt er een teller naar 50% tot aan het schrijven naar de disc en dan gaat het niet verder, moet er nog andere software geïnstalleerd worden o.i.d.? het is een nieuwe win 7 laptop waar ik op werk.
 
ik heb al veel geprobeerd, maar misschien ligt het aan de schijfjes, zou dat kunnen?
 
Welke eigenschappen heeft die film is dat een een Avi.
 
Ja dat is het dus je moet het bestand converteren.
.wmlp is niet zo gangbaar.
.wlmp is geen film bestand maar en project bestand. Je hebt dus de film helemaal niet uitgeschreven alleen maar je project opgeslagen. Dat zijn twee hele verschillende dingen. Je moet Film opslaan kiezen of iets in die trend niet Project opslaan.
Als je een film hebt die zijn vaak meer dan 100 MB of nog veel groter Kijk een bij eigenschappen hoe groot jou .wmlp bestand is ik denk niet heel erg groot, Maar ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd. Lukt het niet weer terugmelden. En succes ermee. ;)

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Troubleshoot-monitor-and-video-card-problems
 
Ik probeer de film op te slaan in opslaan als, maar heb daar alleen de mogelijkheid om de film als een project op te slaan, waar kan ik dit project converteren?
 
Wanneer ik het bestand op wil slaan op computer zoals in het artikel van computer idee staat krijg ik de melding dat de film niet kan worden opgeslagen, met de boodschap:zoek de ontbrekende bestanden, of verwijder de onbruikbare items uit het project en probeer het opnieuw. fout 0x80070057 wat nu?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan