filmpjes van een url opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Berichten
1.202
Hallo ,
Ik zoek een gratis programma om internet filmpjes op te slaan .
Voor youtube filmpjes gebruik ik "save2pc" free , echter veel filmpjes kan ik hiermee niet opslaan.
Met een proefversie van save2pc ultimate kan ik wel filmpjes opslaan , helaas kan dit maar voor 50 % , of ik moet het kopen .
Wie helpt mij ?
Mvg. Hans
 
Ik lees toevallig net in Tips &Trucs over Free YouTube Downloader Converter te downloaden bij www.eusing.com
Als je voor mp3 kiest als output, haal je alleen de muziek binnen.
 
Laatst bewerkt:
Het wil niet lukken , alleen youtube filmpjes kan ik wel opslaan .
Wat bedoel jij met (let op: automatisch download manager voor IE)

Hans
 
was niet nodig om de vraag onder de aandacht te brengen :rolleyes:

hiermee bedoelde ik: als je dit programma installeert, download je er mee in internet explorer. (tenzij je dit uitvinkt)

dus: download iets met internet explorer --> je download met Orbit
 
Okee , ik heb orbit opnieuw geinstalleerd en IE als browser . Hierna open ik orbit , plak de url en klik op save en dan krijg ik een snelkoppeling naar de url .
Hoe sla ik het filmpje van de url dan op als mpeg of avi ?

Hans
 
Downloaden vanaf youtube:

orbitdl2.png


Bestand wordt wel opgeslagen als FLV (flash video, formaat dat youtube gebruikt)
Af te spelen met o.a. winamp.
 
Het gaat niet over het opslaan van youtube filmpjes , want daar heb ik geen problemen mee .
Ik bedoel andere filmpjes op internet , welke ik niet met youtube downloadprogramma's kan opslaan .

Hans
 
Ik bedoel andere filmpjes op internet , welke ik niet met youtube downloadprogramma's kan opslaan .
over welke filmpjes gaat het dan?
wat voor iets, voorbeeld o.i.d.
 
Ik bedoel demonstratie en instructie filmpjes welke ik wil opslaan als mpeg of avi
Die filmpjes worden afgespeeld met de flash player .

Hans
 
Helaas de tips willen niet werken , het enige programma dat werkt is save2pc ultimate , maar gezien de proefperiode wordt maar 50% opgeslagen .
Is er een gratis programma die dit ook kan maar dan wel 100% ?

Hans
 
Goede site

Hoi! Heb jullie probleem gelezen, en ik denk dat ik de oplossing heb. Als het alleen om YouTube-filmpjes gaat, kan je deze site gebruiken: www.keepvid.com Als hij vraagt om op 'run' of 'cancel' te drukken, druk dan op 'run' en dan doet hij het feilloos. Ik hoop dat dit een beetje helpt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan