Films op dvd zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jean42

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Berichten
2.977
Beste

Hoe kan ik het beste films op dvd zetten.
Ik wil mijn harde schijf leegmaken omdat er vele films op staan en deze op dvd zetten.
Ik heb dit geprobeerd met een data dvd schijf te maken en dit is gelukt want de films staan op de dvd maar ze spelen niet af dat is het probleem.
Hoe kan dit het beste doen?

mvg
 
kopieer de film die je wilt kijken eens naar je hdd, en speel hem dan eens af?:)
 
dominiqu3 zei:
kopieer de film die je wilt kijken eens naar je hdd, en speel hem dan eens af?:)


De films draaien in de verkenner op de hd maar niet vanaf de dvd.
De zandloper blijft staan in mediaplayer maar voor de rest niets.
Hoe komt dit?
 
Of gebruik nero 7 en je kunt het dan bewerken en branden op dvd.
 
puppie zei:
Of gebruik nero 7 en je kunt het dan bewerken en branden op dvd.
Ik heb deze met nero op dvd gezet als data. De data wordt gelezen maar de films spelen niet af.
Het gaat over avi bestanden, en we hebben die gewoon met nero - dvd schrijven - als dataschijf, de bestanden geselecteerd en de dvd gebrand. Als men de dvd in een dvdspeler steekt dan herkent hij wel de bestanden, maar ik krijg ze niet geopend. Dan blijft de laptop en de pc hangen, we hebben het al bij ze allebei geprobeerd.
 
Laatst bewerkt:
Dit is nog een prob??

Gisteren zijn mijn dochter en ik de ganse dag bezig geweest met gewoon films als dat op een dvd-r te zetten. Dit lukt met nero 7.
Het probleem is als we die films willen afspelen vanaf dvd dat alles vastloopt ofwel duurt het een half uur vooraleer die begint (dit is niet normaal).
Het rare vanalles is als we alles zetten als data op een dvd-rw dat het dan wel goed gaat.
De dvd-rw zijn van sony en de dvd-r van samsung.
Hoe kunnen we dit oplossen?
 
Begrijp ik het goed dat je avi bestanden op een dvd wilt branden om ze vervolgens in je gewone dvd speler op TV wilt bekijken ??

Zo ja, dan bestaat er een programma ConvertXtoDVD waar de X staat voor alle media film bestanden zoals avi.

Ik gebruik het al lange tijd en werkt goed, je kunt er zelfs een menu in plaatsen enz..

Laat even weten of dat het is wat je zoekt, dan kunnen we misschien iets regelen :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan