Hallo,
Ik heb een activiteitenoverzicht dat netjes is opgemaakt in Excel. Werkt allemaal prima. Hier zijn de diverse onderdelen voorzien van kopjes en dat een aantal rijen met gegevens. Het probleem is dat wanneer ik een lijst wil hebben van bijvoorbeeld alle openstaande taken het filter stopt bij een lege cel. Dit is uiteraard op te lossen door alle legen cellen te voorzien van een waarde en deze wit te maken, maar ik vroeg mij af of er ook een manier is om tegen Excel te zeggen dat deze gegevens bij elkaar horen (naambereik?).
Ik hoop dat iemand antwoord weet, want dan ben ik klaar en kan iedereen ermee werken zonder dat men zaken mist of dat er verkeerde informatie komt in het filter.
Ik heb een activiteitenoverzicht dat netjes is opgemaakt in Excel. Werkt allemaal prima. Hier zijn de diverse onderdelen voorzien van kopjes en dat een aantal rijen met gegevens. Het probleem is dat wanneer ik een lijst wil hebben van bijvoorbeeld alle openstaande taken het filter stopt bij een lege cel. Dit is uiteraard op te lossen door alle legen cellen te voorzien van een waarde en deze wit te maken, maar ik vroeg mij af of er ook een manier is om tegen Excel te zeggen dat deze gegevens bij elkaar horen (naambereik?).
Ik hoop dat iemand antwoord weet, want dan ben ik klaar en kan iedereen ermee werken zonder dat men zaken mist of dat er verkeerde informatie komt in het filter.