• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Flexibel getal uit een cel in real-time naar userform label.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zerty

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2015
Berichten
110
Ik probeer het bekende spel 24Game in een Excel jasje te steken.
Maar struikelt al vanaf het begin.
In label 5 zou het veranderende getal (na elke bewerking) uit Cel C1 moeten komen.
Maar enkel het eerste getal uit Cel C1 blijft staan.

Ik probeer graag wat uit met VBA maar veel kennis heb ik er niet van.
Zoek meestal hulp door andere VBA-bestanden uit te pluizen,
maar deze keer vind ik geen oplossing.
 

Bijlagen

  • 24 Game test.xlsm
    439,3 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
Hallo "Zerty"....

Dit is een multipost:

https://www.oplossing.be/excel/flex...l/?PHPSESSID=1f9874483e5192de6cc04aa315695526

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dubbelpost met:

https://www.pc-helpforum.be/topic/72944-flexibel-getal-uit-een-cel-in-real-time-naar-userform-label/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

U werd op 2 andere forums geholpen, maar je topics werden tijdelijk gesloten wegens multiposten.

Rikja
 
Dat begrijp ik niet.
Als technieker heb ik altijd geleerd om meerdere opinies te raadplegen voordat er iets gemaakt of gebouwd moet worden.
Als men ernstig ziek is doet men er best aan meerdere dokters te raadplegen.
Maar als men een Excel-vraag heeft mag men het maar op 1 site vragen.
Zijn die drie sites dan van dezelfde groep???

Ik begrijp dat iedere organisatie zijn reglementen heeft maar dat zou toch duidelijk moeten vermeld worden.
Ik had er echt geen benul van dat het om dezelfde groep gaat.
Nu, ik aanvaard de waarschuwing en zal in de toekomst op 1 site mijn vraag stellen.
Ik ben trouwens heel dankbaar voor de vele keren dat ik geholpen ben.
 
Dat begrijp ik niet.
Als technieker heb ik altijd geleerd om meerdere opinies te raadplegen voordat er iets gemaakt of gebouwd moet worden.

Dan ging het om betaalde diensten, of om later de beste prijs/kwaliteit te selecteren. Dat kan je niet vergelijken met gratis hulp die je vraagt.
Maar dan nog, je MAG op verschillende sites dezelfde vraag stellen, OP VOORWAARDE.....
Als men ernstig ziek is doet men er best aan meerdere dokters te raadplegen.
Dan betaal je ook elk van die 3 dokters. Onze hulp (en tijd) is gratis.
Nu zitten er 3 forums aan het zelfde probleem te werken, en ze weten niets van elkaar. Ze zijn dus niet 1 team, maar 3 verschillende teams.
Een verspilling van krachten en tijd, dus...

Maar als men een Excel-vraag heeft mag men het maar op 1 site vragen.
Zijn die drie sites dan van dezelfde groep???
Ik begrijp dat iedere organisatie zijn reglementen heeft maar dat zou toch duidelijk moeten vermeld worden.

Er werd tijdens je registratie op elk van die forums gevraagd om de regels te lezen, er mee akkoord te gaan en ze daarna te respecteren (hier regel 20).
Er word gevraagd een eventuele dubbelpost te MELDEN, zodat andere "teams" kunnen kijken welke ideeën of vorderingen er zijn bij andere teams.
De forums werken onafhankelijk van elkaar, maar voeren wel een gemeenschappelijk gedachtegoed wat betreft regels.

Nu, ik aanvaard de waarschuwing en zal in de toekomst op 1 site mijn vraag stellen.
Ik ben trouwens heel dankbaar voor de vele keren dat ik geholpen ben.

En heb je, zoals je op 3 sites je probleem post, ook je excuses gemaakt op de 3 sites?

Rikja
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Rikja voor uw duidelijke uitleg.
Ik moet beschamend toegeven dat ik de regels niet gelezen had bij mijn registratie.
Veel respect voor jullie gratis werk en vrije tijd dat jullie in de Forums steken.
Ik zal ook op de andere sites mijn excuses aanbieden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan