Flitsmeister meldt geen flitsers

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Berichten
471
Ik heb de meest recente versie van Flitsmeister op mijn Samsung S22 geïnstalleerd, en vanaf de laatste update van Android en Flitsmeister worden flitsers niet meer gemeld zodra mijn Samsung in stand-by modus staat. De akoestische melding voor in-, en uitschakelen is wel hoorbaar, en zodra ik in Flitsmeister bij meldingen een testgeluid af laat spelen is deze ook gewoon hoorbaar via de Samsung speaker.
Ook trajectcontroles, voertuigen met pech, rijbaan blokkades en hulpvoertuigen worden niet meer gemeld. Welk kreeg ik onlangs een melding van start trajectcontrole toen ik al enige tijd binnen de trajectcontrole zone reed. Écht bizar...
Ik heb de app daarna verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en wederom alle instellingen nagelopen, maar nog steeds geen meldingen. Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

Bij voorbaat dank!

Gr. Mark
 
De Pro of gratis versie?
 
Klinkt als een probleem met het powermanagent van de app. In standy worden apps naar een energiebespaarstand geplaatst. Dit om accu te sparen. Echter voor sommige apps kan dit een probleem opleveren.
 
Dat vermoed ik ook RogerS. Ik snap echter niet waarom deze bug dan niet verholpen wordt. Wat ik ook aan de settings wijzig, Flitsmeister geeft geen kick zodra mijn mobiel op standby staat. Wat het extra pijnlijk maakt is dat ik inmiddels een proces verbaal binnen heb.....
Weet iemand waar je bugs van Flitsmeister kunt melden? Op het officiële forum van Flitsmeister zijn helaas alleen foutmeldingen van Beta versies welkom.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan