• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule of Delen van een Blad beveiligen en ander deel niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dielske

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2004
Berichten
71
Delen van bladzijde mogelijk maken in te vullen en ander deel met formule erin te beveiligen zodat formule of andere dingen niet overschreven worden.
en dan zorgen dat het het beginblad word.
 
Even de zoekfunctie van dit forum gebruiken en je krijgt tig onderwerpen over hoe je een werkblad moet beveiligen.
Een werkblad verplaatsen is ook niet zo moeilijk te vinden zeker.
 
Hoe ik een werkblad beveiligd is simpel en is inderdaad te vinden.
Maar cellen of formule's beveiligen kon ik niet vinden.
Sorry als dat dan wel zo is. ( moet ik misschien naar Hans Hetzelfde )
 
Hi Dielske,

Je selecteert de cellen die je niet wil beveiligen, daar klik je op de rechtermuisknop en selecteert "Celeigenschappen".
In het tabblad "Bescherming" vink je "Geblokkeerd" af.

Daarna in de tab "Controleren" selecteer je Blad Beveiligen. (eventueel een wachtwoord inzetten), dan klik je op OK.
Dan is je werkblad beveiligd, behalve de cellen die je eerder hebt afgeklikt.

Hopende hiermee voldoende info gegeven te hebben.

Joske
 
Joske

Dit werkt perfect !!!!
Kijk aan die raad hebben we wat.
Top en Bedankt Jos
 
Sorry, maar als je zelf een beetje initiatief neemt kost een vraag als dit je 2 min zoekwerk. Dit heeft niks te maken met een gebrek aan Excelkennis maar gewoon gemakzucht.:eek:
 
Ouwe koekenbakker heeft niets anders te doen als te zeiken zeker.
Als je met het verkeerde been uit bed stapt val daar een ander niet lastig mee.
Of ben je met pensioen en ga je uit verveling van alles lopen zoeken om tegen een ander te zeiken ?
Ga dan vrijwilligerswerk doen,dan help je er een ander mee.

Sorry lui,moest ik ff kwijt. :eek:
 
De tijd die je nodig had om deze bijzonder hoogstaande reactie te schrijven had je beter gebruikt om een antwoord te zoeken op de vraag hoe je je werkblad als beginblad kunt instellen.:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan