Collega's,
Ik moet via Outlook 2003 bijna dagelijks gegevens doorsturen onder de vorm van aantallen en daar de totalen van.
bv: aantal 1: 123456
aantal 2: 456789
totaal: 580245
etc.......
Nu maak ik hier een formulier aan (extra>formulieren>formulier ontwerpen) waarbij ik gewoon de aantallen ingeef, en op verzenden klik. De totalen worden automatisch berekend, en de mail wordt verstuurd naar alle betrokkenen met een mooie lay-out.
Binnen het bedrijf hier krijgt iedereen het formulier aan zoals ik het zou willen, maar niemand buiten het bedrijf krijgt het formulier te zien. Zij krijgen wel een lege mail aan.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt? Of als mijn aanpak volledig fout is: Hoe kan ik best zo'n mails maken waarbij ik invoervakjes heb voor de aantallen, en de totalen berekend worden?
Alvast zeer veel dank voor de hulp!
Groeten,
Robin
Ik moet via Outlook 2003 bijna dagelijks gegevens doorsturen onder de vorm van aantallen en daar de totalen van.
bv: aantal 1: 123456
aantal 2: 456789
totaal: 580245
etc.......
Nu maak ik hier een formulier aan (extra>formulieren>formulier ontwerpen) waarbij ik gewoon de aantallen ingeef, en op verzenden klik. De totalen worden automatisch berekend, en de mail wordt verstuurd naar alle betrokkenen met een mooie lay-out.
Binnen het bedrijf hier krijgt iedereen het formulier aan zoals ik het zou willen, maar niemand buiten het bedrijf krijgt het formulier te zien. Zij krijgen wel een lege mail aan.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt? Of als mijn aanpak volledig fout is: Hoe kan ik best zo'n mails maken waarbij ik invoervakjes heb voor de aantallen, en de totalen berekend worden?
Alvast zeer veel dank voor de hulp!
Groeten,
Robin