Formulier verzenden met Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin1234

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
Berichten
4
Collega's,

Ik moet via Outlook 2003 bijna dagelijks gegevens doorsturen onder de vorm van aantallen en daar de totalen van.
bv: aantal 1: 123456
aantal 2: 456789
totaal: 580245
etc.......

Nu maak ik hier een formulier aan (extra>formulieren>formulier ontwerpen) waarbij ik gewoon de aantallen ingeef, en op verzenden klik. De totalen worden automatisch berekend, en de mail wordt verstuurd naar alle betrokkenen met een mooie lay-out.
Binnen het bedrijf hier krijgt iedereen het formulier aan zoals ik het zou willen, maar niemand buiten het bedrijf krijgt het formulier te zien. Zij krijgen wel een lege mail aan.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt? Of als mijn aanpak volledig fout is: Hoe kan ik best zo'n mails maken waarbij ik invoervakjes heb voor de aantallen, en de totalen berekend worden?

Alvast zeer veel dank voor de hulp!
Groeten,
Robin
 
Hoi,

Heb je bij iedereen in het bedrijf dit formulier geinstalleerd of op de server ofzo..
Probeer eens of je bij iemand van buitenaf ook dit formulier kan installeren
en dan kijken of het wel werkt

Ik denk dat ik net wat heb gevonden hierover.

http://www.outlookcode.com/d/formpub.htm
ga het zelf ook nog even doorlezen maar denk dat dit het is.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bij niemand deze forms geïnstalleed. Toch krijgt iedereen de gegevens te zien. Binnen het bedrijf wordt het formulier mee verzonden zoals het hoort. Kan het de server voor uitgaande mail zijn (dacht dat dit een unix was) die hier niet mee om weet te gaan?
Als mainframer heb ik daar geen kaas van gegeten.
Van die Outlook-code site heb ik veel info gestolen tijdens het maken van de formuliertjes, maar een oplossing voor dit probleem heb ik er niet op gevonden.
Alvast veel dank voor het helpen zoeken!
:thumb:

Robin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan