Formulier werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

woody47

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Berichten
17
Goedenavond,

Met MS Publisher 2007 heb ik een website gemaakt. Deze site bevat een formulier. Ik krijg het formulier echter niet verzonden. Mijn host heeft Frontpage extensies geactiveerd. De broninfo kan ik niet sturen want deze blijkt te groot. Wellicht kan iemand kijken op vandoornautobanden.nl (het gaat om offerte). Ik zal het zeer op prijs stellen indien iemand mij spoedig hierbij kan/wil helpen.

Alvast bedankt.

Vr.gr.
Woody
 
Wat een code voor een zo simpele pagina :evil:
... maar dit is MS eigen.

je hebt:
<form action=--WEBBOT-SELF-- method=post>
maak er eens

<FORM METHOD="POST" ACTION="--WEBBOT-SELF--">

van.

Overige code in bron is allemaal MS en IE gerelateerd.
De verzendopties staan er in ieder geval wel in:
<!--webbot bot="SaveResults" s-email-address="info etc.

:cool:
 
formulierverzending lukt niet

Goedemorgen Peter,

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb je advies opgevolgd, maar helaas, lukt niet (kan opgegeven pagina niet vinden!). Wellicht heb je (nog) een oplossing.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,
Woody
 
formulierverzending werkt niet

Beste Peter,

Wederom dank voor je reactie.

Ik had de conceptversie op mijn locale drive aangepast en getest. Deze werkte na de door jou geadviseerde aanpassing niet (kon pagina niet vinden).

Naar aanleiding van je reactie kijk ik verder of ik tot een oplossing kan komen. In het ontkennende geval, kom ik er graag weer bij je op terug.

Vriendelijke groeten,
Woody
 
Formulierverzending lukt niet

Goedenmiddag,

Ik kom er niet uit. Ik wordt er helaas nog niet veel wijzer van. Ik heb nu in MS Publisher 2007 op emailvoorbeeld geklikt. Ik krijg dan de melding

"Het e-mailbericht bevat formulierbesturingselementen die worden geconverteerd naar afbeeldingen wanneer het bericht wordt verzonden. Nadat de besturingselementen worden geconverteerd naar afbeeldingen, functioneren deze formulierbesturingselementen niet meer".

Wellicht zegt het je iets of is dit oorzaak en kan daardoor tot een oplossing worden gekomen.

Ik hoor graag, alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,
Woody
 
Laatst bewerkt:
Ja maar.
heb je de aangepaste file al wel geupload?
Anders werkt het niet ivm FP extenties op de server.

:cool:
 
Hi Peter,

Maar goed dat jij me daar op attendeer! Dat heb ik niet gedaan, dus ga ik zo doen en het dan testen.

Bedankt.

Vr.gr.
Gert
 
Fotmulier werkt niet

Beste Peter,

Ik heb de site geupload maar helaas, verzending lukt niet. Ik zal het zeer op prijs stellen indien je (of wie dan ook) een oplossing heeft.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,
Woody
 
Gooi dit eens in google:
frontpage server extensions formulier voorbeeld

Overigens constateer ik dit:
Code:
http://vandoornautobanden.nl/index_bestanden/Page1398.htm
dus je formulier zit NIET in de route, doch in
de index_bestanden/ map.

Maak eens een simpel formuliertje, zet het in de root, dus bij de index.htm file,
en ziet of het dan wel werkt.

:cool:
 
Goedemiddag,

Ik heb page1398.htm verplaatst naar de plaats waar index.htm stond. Vind vervolgens page1398.htm in het geheel niet meer.

Daarna 1398.htm verplaats naar een folder index (deze heb ik aangemaakt). Vind vervolgens page1398.htm in het geheel niet meer.

Niets werkt.

Weer teruggezet naar index_bestanden. Vind nu page1398.htm weer. Echter formulier werkt niet. Ik ben onderhand radeloos. Zonder offerte kan ik de site wel opdoeken.

Is er nu niet 1 persoon die het weet op te lossen.

Alvast bedankt.

Vr.gr.
Woody
 
Laatst bewerkt:
Ik weet echt niet hoe ik het op moet lossen. Wie wilt me helpen???
Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,
Woody
 
Met FP of Publisher werk ik niet, kan dus niks testen.

Evenwel:
ga naar je host, en kijk of die een cgi script ter beschikking heeft.
En heb je php ondersteuning?
Dan kun je een php sccript gebruiken.

Maar als je nu, zoals je stelt frontpage extenties hebt bij je host,
en je maakt een nieuw simpel formuliertje aan,
welke je in de ROOT zet,
dan zou je het kunnen testen.
Info FP en extensions:
gooi dit formulier maken frontpage extensions in google.

Hier heb je een voorbeeld cgi script:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=264621


:cool:
 
Hi Peter,

Vandaag een site gevonden waarmee je gratis op eenvoudige wijze formulieren kunt maken en php-scripts kunt kopiëren. Werkt prima! Het betreft www.jotform.com. Alles opgelost.

Bedankt voor je hulp en bijdragen.

Vriendelijke groeten,
Woody
 
formulier werkt niet met versturen afbeelding naar emailadres

ik heb een frontpage 2007 programma. Ook een reactieformulier gemaakt met keuze knoppen en tekstvakken. Alles wordt keurig netjes naar mijn emailadres gestuurd.
echter ik wil ook dat mensen bij het invullen van dit formulier een afbeelding kunnen meezenden.

dit werkt echter niet met > invoegen> formulier> bestand laden

ik krijg in mijn emailbox alleen de naam van dit betsand en niet de complete file van die persoon.

iemand die weet hoe ik dit oplos?
 
Graag een eigen vraag maken a.u.b. Deze topic is dusdanig gedateert dat deze met rust gelaten mag worden. Topic gaat op slot en wordt overgedragen aan de afdeling BNw(Betere Naslagwerken)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan