Foto's in Picasa.

Status
Niet open voor verdere reacties.

redcap1

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2012
Berichten
196
Heb foto's van vakantie in map gezet. De foto's staan met een picasa bloem in die map. Als ik de foto's wil openen krijg ik een geel slotje en de mededeling:
Deze foto kan niet worden geopend omdat er onvoldoende machtigingen zijn om de bestandslocatie te openen.
Ik ben daar stil van. Wat moet er gebeuren?
 
:confused: Heb je ook meer klachten rond op internet, i.v.m. extensie jpg in Picasa te openen ik zu liever dan Gimp gebruiken voor, uitgebreider is gratis is, en heb je ook meer keuzes en mogelijkheden om een foto te bewerken dan bij Picasa :thumb:
 
Ik heb begrepen dan Picasa slechts verwijst naar de locatie waar de foto's staan. Mocht er dan zo'n melding lomen lijkt me dat weer een Windowsuitspatting. Welke Windows versie heb je?
Picasa zegt dit over problemen met foto's http://support.google.com/picasa/bin/answer.py?hl=nl&topic=16062&answer=32690 Misschien heb je daar wat aan?
Ik gebruik Windows 7.
het probleem is trouwens opgelost. In de bovenbalk kon ik in de rubriek DELEN MET aangeven wie de foto's mochten zien.
Hier heb ik aangegeven dat ze openbaar waren en toen kon ik de foto's weer aanklikken c.q. bekijken.
Bedankt voor de hulp.
 
Bedankt voor het terugkoppelen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan