Foutmelding bij openen videobestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

VinE

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Berichten
2
Hallo,

Ik heb bij relatief veel videobestanden (.avi) het probleem, dat als ik de file selecteer, ik al een foutmelding krijg van mijn explorer. Als ik dan toch 'snel genoeg' ben om de file te openen, dan wordt netjes de betreffende software geopend, WMP/BSPlayer bijv, maar ook hier krijg ik een foutmelding. Er wordt dus niets afgespeeld en er wordt een dubbele foutmelding gegeven, zowel voor explorer als het afspeelprogramma. De foutmelding is overigens zo'n standaardmelding: "In ... is een fout opgetreden en moet worden afgesloten (...)" Op de eerste puntjes komt dan het betreffende programma te staan.

Hellup! ;)

Ps. Als ik de bestanden brand, dan spelen ze wel af in mijn DVD speler. Dus de bestanden zijn niet 'kapot'.

Gr. Vincent
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

dat probleem heb ik ook gehad en dat was opgelost na het installeren van Ace Mega Codecs Pack. alleen dan werkt itunes niet meer (zie mijn topic over quicktime). maargoed, verder was het probleem met de videobestanden opgelost. misschien dat ook andere codec-packs hiertegen werken.

groetjes
 
Hoi,

dat probleem heb ik ook gehad en dat was opgelost na het installeren van Ace Mega Codecs Pack. alleen dan werkt itunes niet meer (zie mijn topic over quicktime). maargoed, verder was het probleem met de videobestanden opgelost. misschien dat ook andere codec-packs hiertegen werken.

groetjes

DANK JE! Problem solved! ;)
 
Mocht je later toch iTunes goed willen gebruiken, probeer Ace Mega Codecs Pack te uninstallen en download K-Lite Codec Pack full version. Als tijdens de installatie gevraagd wordt of een codec vervangen mag worden, zeg dan Ja. (Twee dezelfde codecs gaat fout op één PC).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan