Foutmelding windows backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

booge007

Verenigingslid
Lid geworden
15 aug 2004
Berichten
26
Hallo,

Ik maak gebruik van Windows Backup in Windows 7. Op zich werkt dat goed, maar na het verwijderen van enkele oude backups (om ruimte vrij te maken) kreeg ik bij het draaien van een nieuwe backup de volgende foutmelding:
"Er is een probleem opgetreden bij het uitvoeren van een back-up van bestand C:\Windows\System32\config\systemprofile\Mijn ontvangen bestanden. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. (0x80070002))"

De map "\Mijn ontvangen bestanden" komt ook niet voor op mijn PC in het betreffende pad.

Hoe kan ik dit oplossen?

mvrgr
Peter
 
Ik heb het zelfde probleem

Beste Peter,
Het is al weer een aantal jaren geleden dat je deze vraag hebt gesteld.
Je het er nooit antwoord gekregen maar heb je het probleem kunnen oplossen omdat ik dit probleem nu ook heb.
De schijf waarop de backup stond is er niet meer en ik kan maar geen nieuwe backu maken.

ik hoop op een antwoord.

met vr gr

Ramon
 
Beste Ramon,
Ik heb het probleem vandaag opgelost door de map "Mijn ontvangen bestanden" aan te maken in de betreffende directory. Windows backup geeft dan geen foutmelding meer.
Of dit jou helpt weet ik niet omdat ik begrijp dat de schijf waar de foutmelding betrekking op heeft er niet meer is. In mijn geval werkte backup trouwens wel gewoon.
Succes verder!
Met vriendelijke groet,
 
back up

Peter bedankt voor je reaktie. Je zegt dat je de map hebt aangemaakt in de directory.
Ik heb nog niets staan op de schijf, het wordt moeilijk om ergens die map aan te maken.
Ik krijg wel een mededeling dat Bitlocker niet goed zou functioneren. Maar andere forums zeggen dat programma niet aanwezig moet zijn in W7

Ik ga hier wel mee verder.

nogmaals bedankt
Ramon:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan