foutmelding word 2007 veroorzaakt door symantec?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vina

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2009
Berichten
22
Hallo,

ik heb vorige week een abonnement genomen bij symantec. Sindsdien (volgens mij) geeft het document waar ik dagelijks in werk (en dat ik natuurlijk ook op mijn usb-stick save) elke dag bij het openen een foutmelding: het zou een 'ernstig probleem' veroorzaakt hebben. Met de info die word zelf geeft kom ik geen stap verder: je zou onder de microsoft-office-knop onder 'opties' en dan 'beheren' een uitgeschakeld item weer kunnen inschakelen, maar die optie 'beheren' staat er niet bij. Ik vind het wel griezelig, het gaat om bijna 200 blz vertaling, als ik die kwijtraak, heb ik maanden voor niets gewerkt! Nu begin ik te vermoeden dat het iets met symantec te maken heeft, die een automatische backup maakt, geloof ik. Wie weet raad?

Alvast dank voor het meedenken!
Vina
 
Doe het even zo:
Open Word even 'los', maar met de Ctrl-toets erbij vastgehouden
Er wordt je dan gevraagd of je Word in Veilige modus wilt opstarten. Dat bevestigen.
Open dan vanuit Word zelf je document. Gaat dat allemaal goed, dan zou het aan add-ins van (bijv.) Symantec kunnen liggen, auto-start macro's etc. Die worden namelijk in Veilige modus niet geladen.

Succes,

Tijs.
 
Hi Tijs,

dank voor je reactie. Helaas... dat werkt niet. Ik geloof trouwens dat het niet met symantec te maken heeft, want andere documenten, die ik sinds mijn abonnement bij symantec heb gesaved, veroorzaken niet een 'ernstige fout'.

Ik denk dus dat het gaat om dit document uit de lijst met 'uitgeschakelde items' te verwijderen, want elke morgen geeft hij weer een foutmelding. En de back-up van de usb-stick niet. Weet iemand hoe je bij die lijst 'uitgeschakelde items' komt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan