Foutmelding Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Berichten
1.533
Kan iemand mij vertellen waarom ik elke keer deze foutmelding krijg?

Er is een fout opgetreden in Office Word en het programma moet worden afgesloten. Dit gebeurt op het ogenblik steeds wanneer ik bijvoorbeeld een E-mail in Outlook beantwoord of het bij het openen van Word zelf gebeurt weet ik niet
De foutmelding is deze:

AppName: winword.exe AppVer: 11.0.5604.0 AppStamp:3f314a2f
ModName: mssp3nl.dll ModVer: 3.0.7.2 ModStamp:3efb23e6
fDebug: 0 Offset: 00008c46

Wie of wie?
 
Welke versie van Windows en Office gebruik je?
 
Het heeft met je spelling te maken. Kan je een repair van Office uitvoeren? Of: spoor het bestand normal.dot op en wis het. Volgens mij is Word 2003 nogal buggy.:rolleyes:

Groetjes,
Bennie
 
Repair lukt niet Bennie. Hoe spoor ik normal.dot op
Dat zou het wel eens kunnen zijn omdat deze inderdaad steeds vraagt of het opgeslagen moet worden.
 
Kijk in de volgende map:
C:\Documents and Settings\jouw naam\Application Data\Microsoft\Sjablonen

Of zoek het op met "zoek" in het startmenu. Gebruik geavanceerde opties, want het is waarschijnlijk een verborgen bestand.:)

Groetjes,
Bennie
 
Probleem opgelost. Door de registersleutel Data van Word te verwijderen (één van de vier oplossingen waaronder die van jou Bennie) is het probleem opgelost. Het is een redelijk ingewikkelde handeling en als er mensen zijn die geïnteresseerd zijn in de wijze waarop, dan hoor ik het wel, dan zet ik de hele handeling hier punt voor punt neer.

Bedankt voor het meedenken.
 
Geplaatst door blacksheep
Probleem opgelost. Door de registersleutel Data van Word te verwijderen (één van de vier oplossingen waaronder die van jou Bennie) is het probleem opgelost. Het is een redelijk ingewikkelde handeling en als er mensen zijn die geïnteresseerd zijn in de wijze waarop, dan hoor ik het wel, dan zet ik de hele handeling hier punt voor punt neer.

Bedankt voor het meedenken.

Als je zo vriendelijk zou willen zijn?
Want volgens mij heeft een kennis van mij het zelfde probleem en zou ik het zo mooi kunnen oplossen
 
Hoi Yellowflag, :D

Om de data-sleutel van Word te vernieuwen doe je het volgende: (zeer nauwkeurig werken dit is geen speelgoed werken met het register)

Doe het volgende om de Data-sleutel te vernieuwen:
1. Sluit alle Windows applicaties.
2. In het Windows Start menu, klik op Run.
3. Typ regedit en klik op OK.
4. Zoek de volgende map op:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\9.0\Word\Data
5. Selecteer de Data folder en klik op Hernoemen in het menu Bewerken.
6. Typ een nieuwe naam voor de Data folder (bijv. OldData) en druk op ENTER.
7. Sluit Regedit en start Word opnieuw (zonder de switch /a).

Als Word correct start, is het probleem opgelost. Het kan zijn dat je nog wat andere instellingen terug moet zetten, want de hele data-sleutel wordt dus vernieuwd.

Succes! :thumb:
 
Geplaatst door joost verdaasdo
Hoi Yellowflag, :D

Om de data-sleutel van Word te vernieuwen doe je het volgende: (zeer nauwkeurig werken dit is geen speelgoed werken met het register)

Doe het volgende om de Data-sleutel te vernieuwen:
1. Sluit alle Windows applicaties.
2. In het Windows Start menu, klik op Run.
3. Typ regedit en klik op OK.
4. Zoek de volgende map op:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\9.0\Word\Data
5. Selecteer de Data folder en klik op Hernoemen in het menu Bewerken.
6. Typ een nieuwe naam voor de Data folder (bijv. OldData) en druk op ENTER.
7. Sluit Regedit en start Word opnieuw (zonder de switch /a).

Als Word correct start, is het probleem opgelost. Het kan zijn dat je nog wat andere instellingen terug moet zetten, want de hele data-sleutel wordt dus vernieuwd.

Succes! :thumb:

Namens iedereen die mij kent, bedankt voor de moeite:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan