Game computer te koop van nog geen 2 jaar oud

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luxzel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2015
Berichten
2
Ik verkoop mijn PC i.v.m. aanschaf van een laptop. Ik heb deze desktop laten bouwen bij 4Launch in 2013 en is nog geen 2 jaar oud. De computer is uitermate geschikt voor gamen of ander grafisch werk. Hij is zeer snel en betrouwbaar. Tot op heden nog geen enkel probleem mee gekend.

Ik verkoop het systeem inclusief monitor, geluidsinstallatie en toetsenbord + muis. Dus geen losse onderdelen.
Bij het systeem heb ik nog enkele boekjes en handleiding gekregen die uiteraard worden bijgevoegd, net als van de monitor en de geluidsinstallatie. Daarnaast zitten er nog 2 coupons bij voor gratis te installeren games die ik nooit gebruikt heb.

Vraagprijs ligt op € 850,-. Bij interesse of voor foto's ben ik per mail bereikbaar en zal ik z.s.m. reageren.

Specificaties computer:
- Behuizing: Corsair Carbide 200R
- Processor: Intel Core i5 3350P
- Moederbord: ASRock B75 Pro3-M
- Geheugenmodule: Corsair Vengeance Black LP 8GB DDR3-1600 CL9 kit
- Videokaart: Sapphire Radeon HD 7870 GHz Edition OC 2GB
- Harddisk/SSD: SSD Crucial m4 64GB + Western Digital Green 500GB
- Voeding: XFX Pro Series 550W Core Edition
- CPU- Koeler: Gelid Tranquillo Rev.2
- Besturingssysteem: Microsoft Windows 8 64-bit NL OEM (inclusief CD-Rom)
- CD/DVD-speler: Samsung SH-224BB/BEBE

Specificaties monitor Samsung SyncMaster S22B300H:
De Samsung SyncMaster S22B300H is een 21.5 inch monitor
met 1920x1080 resolutie. Het scherm maakt gebruik van een TN paneel. Volgens de fabrikant heeft de monitor een reactietijd van 2 milliseconden. Het scherm heeft een HDMI en DVI ingang.

Specificaties geluidsinstallatie Edifier M1370 incl. Subwoofer:
- RMS Vermogen: 27W
- RMS vermogen satelliet: 15W
- Frequentiebereik – laag: 30 Hz
- Singnaal/ruisverhouding: 85 dB

Toetsenbord + muis:
LogitechWireless Combo MK520
 
Je vraagt een bijna nieuwprijs voor een 2 jaar oud systeem .. (920 euro voor een nieuw systeem, zelfde configuratie, voor zover de componenten leverbaar zouden zijn ...OS niet mee gerekend ..)

Je zult je prijs aan moeten passen denk ik..
Succes met de verkoop!
 
Beste Whittey, Bedankt voor je reactie.
Ik heb 2 jaar geleden € 1100,- betaald voor dit systeem. Daarbij verkoop ik dus ook een monitor, geluidsinstallatie, Windows 8 en toetsenbord + muis. € 850 euro is hierin in een redelijke vraagprijs lijkt me. En het is natuurlijk een vraagprijs dus valt te onderhandelen. Maar dan heb je wel het complete setje.

Groet
 
Welkom op Helpmij.nl.:)
Topic is voorlopig voorzien van een slotje.

Uit de voorwaarden om een advertentie te mogen plaatsen: Klik
- om een advertentie te kunnen plaatsen moet je de 'e-mailoptie' in je profiel aan hebben staan.


Dit is bij jou nu niet het geval. Als je dat zou willen doen en dan een mail aan supermoderator@helpmij.nl met bevestiging dat de functie nu aanstaat en een link naar dit topic , dan halen wij het slotje er weer af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan