Game pc 600-700 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevnooy

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2011
Berichten
7
Hallo,
Ik wil graag wat hulp bij het samenstellen van een nieuwe game pc. Ik heb er heel weinig verstand van en zal het dus ook in elkaar laten zetten door het bedrijf (welke weet ik niet) Mijn budget is 600-700 euro. Mijn pc zal gebruikt worden voor het gamen, ik zal geen spellen spelen zoals MW, GTA maar misschien onbekende spellen zoals Tales of Pirates 2 en Pure. hier zijn wat links:
Tales of Pirates 2 = http://www.youtube.com/watch?v=d5NuvAd399Q,
Pure = http://www.youtube.com/watch?v=1LmFG_0_kV4.
Ik zou het fijn vinden als de computer niet al te veel lawaai maakt.
Wensen heb ik niet echt alleen dat ik de spellen die ik heb aangegeven op hoge kwaliteit kan spelen.
Ik hoop dat iemand voor mij een samenstelling kan maken of helpen.

~Kevnooy
 
Welkom bij de Helpmij!

In welke stad / plaats woon je ? (Afhankelijk van je antwoord kan ik je misschien een 'lokaal' advies geven)

Ik heb even snel wat geGoogled op de systeemeisen van de 2 games. Daar word je 'vrolijk' van! Meestal luidt het advies aan mensen met een budget zoals jij hebt : niet doen, of accepteren dat games op een lagere kwaliteit gespeeld moeten gaan worden, maar in jouw geval is het feest! De games stellen zodanig lage eisen aan de hardware dat je met de gangbare pc's de games in al hun glorie op de beste settings zal kunnen gaan spelen.
 
Laatst bewerkt:
Haha ja dat klopt! het zijn oude games maar ik vind ze wel leuk :D,
Ik woon in Volkel (NB) in de gemeente Uden.
Ik heb nu op een Laptop en het speelt toch allemaal sloom en niet gemakkelijk. (En Pure al helemaal niet)
Ik wil het niet per se op een Gewone pc spelen het kan ook op een laptop maar ik denk dat het dan allemaal wat slechter word. (ik weet nog niet of ik voor mijn volgende opleiding en laptop nodig heb)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ook een moderne laptop het zonder problemen aan zal kunnen. Zeg het maar : laptop of desktop?
 
Tja, ik ben op dit moment aan het wachten op waarschijnlijk mijn toekomstige opleiding of ik daar een laptop nodig heb.
 
Dan is het wellicht minder handig om nu te kiezen als je de centen maar 1x uit kan geven...............
Ik durf daarentegen wel een algemeen advies te geven waar je volgens mij zonder risico's 'gelukkig' mee zal gaan worden, óók voor een toekomstige opleiding (in 2012) :
wacht tot de Aldi een Medion laptop aanbiedt (of een desktop) en ga 's-morgens rond 07.00 uur voor de deur liggen als de verkoop start. (Ze krijgen er veelal per filiaal maar 3 tot 8).

Medions van de Aldi zijn:

- relatief heel gunstig geprijsd
- zonder meer altijd voorzien van een goeie processor
- vaak voorzien van een prima midrange videokaart
- meer dan voldoende en snel werkgeheugen
- ruimhartig voorzien van garantie
- en nog een paar positieve zaken die mij zo 1,2,3 niet te binnen schieten.
 
Laatst bewerkt:
Mijn neef heeft ook een computer van de Aldi, En Wow die doet het goed. Hij download er echt allemaal onzin op maar hij blijft evensnel. Ik zal de krantjes in de gaten houden maar als ik een Game van een hoger niveau zou willen spelen zou dat ook hierop kunnen?
 
Theoretisch wel en tegelijk theoretisch niet. Dat hangt helemaal van de game én van de gekozen machine af.

Overweeg Paradigit ook eens (Wat mij betreft Nederlands beste pc bouwer). Misschien in zijn algemeenheid wat duurder dan de Medions van de Aldi, maar gelet op je woonplaats zit je vrij dicht bij het hoofdkantoor van Paradigit (Eindhoven) en snelle service is ook wel handig om mee te nemen bij een mogelijke aankoop.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat dacht al, ik zal het in de gaten houden. En als ik nog vragen heb kan ik je misschien een pm sturen? want je geeft me goede service :D
 
Ik heb mijn vorige bericht nog wat aangepast, (lees het nog een keer) en wat de PM betreft, Nee, voor vragen en antwoorden hebben we het forum. Dan kan iedereen ervan meeprofiteren (of niet)

En wat die 'goede service' betreft : misschien, maar het is slechts mijn mening, wellicht zijn er velen die er anders over denken.
 
Laatst bewerkt:
Zal zeker is op de site kijken!
Oke wist niet dat ze hier geen pm hadden...
Maar je helpt me heel goed, Bedankt :)
 
PM hebben we wel, maar voor adviezen / vragen gebruiken we die liever niet, dáár is het forum voor.
Een pm is hier meer bedoeld voor zaken die beter niet op het forum geschreven kunnen worden.

Als ik bijv. een minder handige opmerking maak waardoor jij je beledigd voelt, dan kan je die in de openbaarheid uitknokken, maar dán is het handiger om een PM te sturen.
 
Voor jouw keuzemogelijkheden zou het wel prettig zijn als er nog iemand reageert en liefst iemand die het volledig met mij oneens is, dan kunnen we een echte discussie voeren waarbij jij dan achterover kunt leunen, desgewenst vragen kunt stellen om dan achteraf je conclusies te kunnen trekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan