Game pc 600-700

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterHamer

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2015
Berichten
6
Hallo leden,

Doel – ik wil vooral met de pc gaan gamen, en als het kan dan medium tot high settings kunnen runnen.
Omgeving – de PC hoeft niet erg stil te zijn maar te luid gaat hem ook niet worden. Graag gemiddeld dus.
Assemblage – liever kant en klaar.
Besturing – Windows 7 home premium 64 Bit
Bedankt voor jullie hulp! :D

Groetjes,
Robin
 
Hallo Robin en welkom bij Helpmij!
Even een vraagje, heb je windows 7 al of moet dat er nog bij?

Zodra je dat niet heb is DIT (klik) alvast een voorzetje (verandering is mogelijk =])
 
Laatst bewerkt:
Videocard

Hallo Wilcovdg,

Ik heb de lijst door gekeken die u had doorgestuurd. Maar er zat nog geen videocard bij. Dus bij een goede videocard kom je rond de € 800,-. En dat wil ik er helaas niet aan uitgeven. Zelf heb ik windows 7 al. Moet je dat er perse bij hebben ?

Hartelijk bedankt voor het helpen !

Groetjes,
Robin
 
Laatst bewerkt:
De 7850K heeft een vrij goede interne videokaart, maar als je geen Windows nodig hebt heeft dat weer een 100 euro gaatje op! Wat je dan kan doen (ik zal morgen de lijst maken, zit nu op mobiel) is de interne videokaart laten crossfire'en met een R7 250 waardoor je nog betere grafische prestaties hebt :)
Ik zal morgen dit wel compleet maken
 
Gladiator S-Box

Hallo wilcovdg,

Allereerst hartelijk bedankt met het helpen van de samengevoegde pc voor mij. Ik ga er zeker overleggen met mijn ouders. :thumb:

Ik had een vraagje hebben jullie ook dit soort computers of kan jullie hier ook een betere videocard in zetten of heeft het al een goede videocard voor spellen zoals Dayz. De link ; http://www.aria.co.uk/Systems/Gamin...ANKIEonPCin1080p9+-+UPGRADED+?productId=58304

groetjes,
robin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan