Game pc 650-700€

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theezakjes

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
7
Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk... Games spelen die veeleisend zijn (crysis 2 bijv.€
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc? Het liefst zo stil mogelijk (als het maar stil is op 4-5 meter afstand)
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten? Dat kan ik zelf al wel :)

Besturingssysteem - Welke wil je? NVT. (heb nog win 7 liggen)
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc? Heb alles al kwa randapparatuur


Ik heb al wat geprobeert wat te samenstellen en dit is het resultaat: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B90496%5D=1&product%5B221723%5D=1&product%5B210556%5D=1&product%5B273958%5D=1&product%5B338880%5D=1&product%5B340425%5D=1&product%5B363680%5D=1&product%5B386981%5D=1&product%5B382675%5D=1&product%5B2188%5D=1
 
je hebt een trage HDD gekozen de Samsung Spinpoint F3 1TB is een heel stuk sneller en goedkoper
en die sata kabels zijn niet nodig die worden meegeleverd met het moederbord
 
Hmm ja Idd ik had nog niet echt naar snelheid HDD gekeken, is het voor de rest wel een mooie samenstelling?

Nog een suggestie kwa kast?

(ik had niet verwacht op zon snel antwoord)
 
haha welkom op helpmij:thumb:

ik zelf zou voor een Coolermaster Elite kast gaan goede kwaliteit en geen scherpe randen
en ze hebben een goede airflow wat dit systeem wel nodig heeft

EDIT: ik zie trouwens wel dat je een P67 moederbord hebt gekozen je kunt beter voor een H67 gaan tenzij je wilt overklokken
en als je al zou willen overklokken heb je een Core I5 2**** K processor nodig
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
I5 2400K bestaat volgens mij niet..
wel de 2500K

zal wel een typo zijn geweest :p
 
Haha dankjewel marcel, en volgens mij heb ik je geninjad :p

@firestorm inderdaad iphone's touchscreen is best accuraat maar kan altijd beter ;)

Hoe zit het met de videokaart? Belangrijkste in een game pc :p
Is die het meest bang for buck?
 
Laatst bewerkt:
Haha ik hoop het :)

Over het overclocken, kan de scythe katana het overclocken van de I5 goed aan? Want dan overweeg ik het misschien om de I5 2500K te nemen (mitst het binnen budget is)
 
Ja maar als ik dan de mugen 2 neem val ik denk ik buiten mijn budget
Dus ik moet het doen met de katana 3
 
tjah dan zul je dus moeten letten op je temps meschien in de verre toekomst eens upgraden naar een mugen 2 of Corsair H50 koeler
want dat zul je zeker nodig hebben wil je bijvoorbeeld op 5.0Ghz draaien
 
Ja dat kan Idd, maar ik denk dat mijn eerste upgrade toch echt een SSD word


En ik denk niet dat ik men cpu wel overclock want ik neem aan dat games genoegen nemen met de snelheid Die die heeft zonder overclocken (ik ga vooral gamen wrinig video editen en photoshoppen en dat zou niet een probleem worden hoop ik)

Als ik minor casemods wil aanbrengen moet ik dan nog op iets letten kwa kast
?

En is voeding goed genoeg voor latere upgrades? Of heb ik dan meer power nodig?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan