Game PC budget 1200

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neem niet de EVGA GTX 670 en de Samsung 840 series heb je niet nodig, neem een vertex 4 of zo, die zijn goedkoper.
 
De Vertex 4 heeft een slechte reputatie en gaat snel kapot door de slechte firmware (sandforce), en waarom niet de EVGA GTX 670? Die komt als best uit de test (Tweakers)
 
Laatst bewerkt:
Vertex 4 heeft geen Sandforce, dat is de Vertex 2 en 3 als ik mij niet vergis. De Evga gebruikt de standaardkoeler maar enkele voordelen heeft, maar hij wordt er warm. Ze hebben gewoon het geheugen wat naar omhoog getild.
 
Ik zie het, je hebt gelijk. Hij gebruikt een Indilinx Everest 2 controller. Maar alsnog zou ik gaan voor de Samsung, aangezien die toch door meer mensen wordt vertrouwd.
 
Ja maar die is slecht leverbaar, neem gewoon de Vertex 4, die is zeer snel.
 
welke videokaart raad jij aan dan?
Ik blijf toch het liefst bij samsung aangezien ik daar meer vertrouwen in heb. Ik heb trouwens wel degelijk een ssd nodig van hoge kwaliteit voor mijn manier van gebruik.
 
Je zal low profile memory moeten nemen, je geheugen kan niet onder de cpu cooler. Verder zou ik niet de Samsung 840 series nemen, die is een stuk trager dan de 830 series. En je betaalt te veel voor je HDD, daar kan wel 20 euro af.
 
830 serie klopt had ik niet goed gezien. qua hdd deze is wat stabieler en sneller dan de goedkopere.
maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik corsair geheugen kan en ook die cooler of een andere maar wel goede cooler?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan