Game PC maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamerTom

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Berichten
531
Hoi,

Ik zit steeds bij gamepc.nl te kijken, maar ik denk dat iets zelf assembleren beter is.
Sowieso wil ik onder de €800,- blijven.
Dus als jullie een lijstje kunnen maken bij azerty.nl of zoiets dan zou dat heel fijn zijn.

Mvg,
Tom
 
Graag indicatie wat je ermee wilt doen? Wat je eisen
Zijn en of je nog extra wensen hebt? Want met maak maar
Een samenstelling kunnen we weinig
 
Laatst bewerkt:
Ik hoef niet per se High end games zoals BF4 te kunnen spelen. Als ik maar gewoon goed Flight Simulator en VirtualDJ kan doen. En sowieso Minecraft. Windows hoeft er niet bij maar zou wel zeer handig zijn. En een geluidskaart
 
Laatst bewerkt:
Ok bedankt allemaal ik ga nu even vragen of ik het wel mag bestellen want ik ben dertien en mag daarentegen niet veel kopen...
 
Misschien wil je de kast nog wel naar persoonlijke voorkeuren aanpassen. Tenslotte is dat het gene waar je het meeste naar kijkt.
 
Wacht eens even..... Er zit geen koeling bij. Alleen op de Voeding en Grafische kaart.
 
Welke PC?

Hoi,

Nadat thebopemmonkey me geholpen heeft met het samestellen van een nieuwe pc, zit ik vast met een keuze...
Of ik kies deze pc http://www.computerstore.nl/product/433662/category-122622-desktops/acer-aspire-tc-105-a5625-monitor-speakers.html met beeldscherm en speakers.
Of ik kies deze http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5b644973%5d=1&product%5b624212%5d=1&product%5b478347%5d=1&product%5b528532%5d=1&product%5b582388%5d=1&product%5b649374%5d=1&product%5b673447%5d=1&product%5b620113%5d=1&product%5b645976%5d=1&product%5b455750%5d=1 zonder iets erbij, dan gebruik ik mijn huidige beeldscherm en speakers.
Wat is beter voor sowieso Minecraft, Silent Hunter 5 en VirtualDJ?

Mvg,
Tom
 
Laatst bewerkt:
Hoi FS2004freak,

Ik heb je vraag even verplaatst naar je vorige topic aangezien deze hier nog bijhoort.


Om je vraag te beantwoorden, ik zou voor die van Azerty gaan.
 
Trouwens... Hebben alle componenten een standaard maat ofzo? Voordat ik iets bestel wat niet in de behuizing past...
 
Hoezo? Bij het moederbord staat dit: 'Processor socket: 1 x LGA1150 Socket'
'Compatibele processoren: Core i5, Core i3, Core i7'
Dan moet ik er toch wel van uit gaan dat de processor past of niet?
 
Ja, maar de k versie van een intel processor is bedoeld voor overklokken. Dat ondersteunen alleen z87 moederborden.
 
Je kunt beter een i5 4670 doen en een h87 moederbord. Want anders moet je ook weer een andere koeler. En zoiezo zal overklokken nooit nodig zijn met de dingen die jij gaat doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan