game pc samenstellen max 1800/1900

Status
Niet open voor verdere reacties.

yannickb

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2012
Berichten
8
beste mensen,

Ik wil graag een gamepc samenstellen maar wel met een dicrete kast. Nu kan ik het niet helemaal zelf in elkaar zetten maar daar heb ik een vriend voor die dat kan doen.
Mijn budget is maximaal 1900 met monitor. Ik wil een pc die ik voor de rest kan upgraden na een jaar of 2 en die gewoon alles erg goed draait. Later eventueel een tweede videokaart.

Dit is wat ik nu heb bedacht. Mis ik hier nog iets en hoeveel voegt een ssd schijf aan je pc toe?

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[243063]=1

ps ik heb al microsoft 64 bit thuis liggen.

alvast bedankt
 
Ik krijg een leeg winkelmandje
 
Hoi,

Welkom op Helpmij,
Het winkel mandje is leeg;).
Ook muis en toetsenbord?
 
Hoi,

Ik kopieer altijd de link van het gevulde winkelmandje.
 
ja heb ik gedaan toen die gepost was deed i het ook voor mij maar ben nu bezig
 
Hoi,

Even opgeschoond en in de juiste sectie gezet


En volgens mij niets niks mee met je systeem mooi systeem:thumb:
Misschien gewoon 8 gig i.p.v. 16 gig
 
Laatst bewerkt:
is een ssd nu dan echt hulpvol want volgens mij zijn ze te duur voor wat ze geven
 
Hoi,

Het maakt je pc wel wat gebruiksvriendelijker (snelheid)
 
Waarom een mobo met 3x pci-e terwijl je maar 1 videokaart pakt ?
en je kan beter een waterkoeling pakken nu je toch zoveel geld hebt of een scyte mugen 2 ipv 3
 
Hoi,

De koeler die hij heeft past op socket 2011 en de 2 past dus niet:confused: , en er zitten drie pci-e sloten op omdat hij een specifiek gamers moederbord wil en kan nog eventueel uitbreiden gezien zijn voeding.
 
Is puur een game pc of ga je er ook mee programmeren en dergelijke?
 
och jh klopt , mijn fout .
de mugen 3 past er alleen op.
Ik bedoel als je deze mobo pakt neem dan een wat goedkopere videokaart .. dan kan je nog zon videokaart erbij doen tot je er 3 hebt
als je nu 1 dure pakt dan moet je lang wachten voordat je nog 1 van zon dure kan kopen en dan weer 1 ..

btw ik vraag me wel af hoe jullie precies hetzelfde winkelmandje hebben , en ook nog eens PRECIES de hardware op de zelfde volgorde
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/696787-Game-pc-samenstellen?p=4456433#post4456433 <-------
jannickb <=> ozanishier ?
 
Laatst bewerkt:
Had een SSD van 60Gig in m'n nieuwe PC, niet genoeg kwam ik al snel achter als je Win7 + Office er op zet zit i al bijna vol.
Nu zit er een van 120 in Supersnel, van PC aanzetten dus incl bios opstarten e.d. tot kunnen werken in minder dan 30 sec.
Bij games merk je het met name bij de tussen laadtijden deze zijn echt véél sneller of zelfs helemaal niet merkbaar.
 
Laatst bewerkt:
ten eerste ik wil hem hebben om te gamen verder geen zware video bewerking of programmeren. hoe ik dacht is dat ik beter nu ook een goede processor zou nemen omdat ik die niet snel zou hoeven vervangen. Over die videokaart zou ik zeggen dat ik als ik hem nodig heb omdat ik de games niet meer op max kan draaien ik gewoon een tweede erin kan gooien (rond die tijd is dat geld niet zo'n probleem). Maar een SSD kaart is dus wel fijn om te hebben begrijp ik hieruit. Als ik die er nou later in zou zetten dan zou dat toch geen probleem zijn. Of kan ik dan beter een groote ssd schijf in gooien en een harde schijf later. Ik haal liever zo lang mogelijk het meeste uit deze computer voordat ik weer een nieuwe koop.

toch alvast erg bedankt voor de nu al geposte reacties help me erg.
 
btw met later erin gooien bedoel ik een maand ofzo. en misschien nog een geluidskaart voor dat andere slot. en 850w is genoeg voor 2 kaarten maar is dat ook voor eventueel 3
 
je koopt allemaal mooie hardware maar met een I5 2500K kom je er ook al
ook met de i5 2500K processor kun je iedere game op max draaien

verder ondersteund dat moederbord geen PCI-E 3.0
de nieuwe Socket 1155 Z77 moederborden wel en die zijn net uit (als je nog even 1 maand langer wacht dan komen ook Ivy bridge processors uit)

en met PCI-E 3.0 kun je zelfs een HD7970 in een PCI-E X4 slot stoppen zonder prestatie verlies!
klikerdeklik
 
ja ik heb nog zeker een maand want ik ben nu nog een maand in spanje. Maar is die I5 dan ook goed genoeg voor de toekomst?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan