Game PC samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is goed zo , moet er geen windows en asamblage bij ?
of heb je al windows en zet je hem zelf inelkaar ?
 
Ja Windows moet ik nog ergens kopen.
Assemblage is 60 euro maar ik zit er sterk over te denken om het zelf in elkaar te zetten, is wel de eerste keer dan. Heb een paar video's gezien en aan de hand daarvan moet het toch lukken?
 
Gaat wel lukken hoor :p ik wil je er best bij helpen dan.
 
Ok, als ik iets niet weet of lukt vraag ik het aan je :p
En is het aan te raden om zo'n polsbandje te kopen voor tijdens het in elkaar zetten?
 
polsbandje is overdreven ..
alle hardware nu zijn allemaal beveiligd tegen statische stroom..
Voor de zekerheid gewoon geen wollen kleren dragen en voordat je je hardware aanraakt gewoon 1 x je verwarming aanraken ( ongeverfde deel! )
 
Hmm, mijn verwarming en buizen zijn allemaal keurig wit geverfd.
Las net dat je ook de aarde van een stopcontact kan aanraken, dan doen we dat gewoon:p

En koelpasta? moet ik dat los kopen nog?
 
Laatst bewerkt:
ja dat kan ook , gewoon de 2 pinnetjes die uitsteken aanraken
 
En ik heb een extra koeler erbij gedaan. Dit raadde een vriend me aan.
Waar moet ik die inbouwen?

en die koelpasta zit al voor gesmeerd of?
 
de extra cooler .. prioriteit : Voorkant lucht naar binnen blazen > achterkant lucht naar buiten blazen > zijkap lucht naar binnen >bovenkant hangt van je airflow af.
Meestal hebben behuizingen al een 120mm fan aan de voorkant

De koelpasta moet je zelf smeren , heel simpel .. de cpu is je boterham en de koelpasta is ... hmm pasta :p
 
OK en dat moet ik nog wel kopen toch zo'n tube?

En begrijp hier uit dat er al in mijn kast een 120mm fan zit aan de voorkant?
 
Als het goed is zit er een 120 mm fan aan de voorkant

De stock koeler van een i3 is al voorgesmeerd maar het is te weinig naar mijn mening..
Neem er ook 1 tube koelpasta bij kost je ong 4 euro
 
aan de achterkant boven of als daar bezet is aan de zijkant
 
Welke koelpasta moet ik hebben: zilveren of keramische?
En die 500 Watt voeding volstaat goed, ook al ik in de toekomst mijn videokaart wil overklokken?
En is de Intel Core i3 2120 ten opzichte van de 2100 een stuk sneller?
 
Laatst bewerkt:
als je in de toekomst je videokaart wilt upgraden door nog eentje ernaast te plaatsen dan moet je een 600 watt pakken , overclocken gaat alleen maar met een paar mhz en daar gaat je videokaart niet meer door berbruiken dus is 500 watt genoeg.
Een 2120 is wat sneller dan de 2100 ja
 
Prima , laat het me maar weten wanneer je hem binnen hebt dan help ik je met het inelkaar zetten
 
Is goed, je hoort het wel!

Zal ik die Transcend JetRam houden of zal ik deze nemen: http://azerty.nl/0-749-384520/crucial-.html, scheelt toch weer wat ;-)
En dan kan ik misschien een Corsair voeding nemen, want die schijnt stukken beter te zijn dan die ik nu heb?
 
Laatst bewerkt:
De corsair builder series zijn idd beter ja, je ram kan je beter zo houden de crucials zijn niet zo top
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan