game pc ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet nog dik 3 maanden sparen hiervoor.
En me ouders zeggen dat ik tot April moet wachten omdat ik dan jarig ben.
Maar is tegen die tijd niks beters uit ?
Moederborden / procesors ?
 
ja.... als je eerder had gezegd dat je nog 3 maanden moet sparen, dan had ik gelijk gezegd dat je tegen die tijd moet terugkomen...
 
ja.... als je eerder had gezegd dat je nog 3 maanden moet sparen, dan had ik gelijk gezegd dat je tegen die tijd moet terugkomen...

Maar dat is nog niet zeker he , mijn ouders betalen ook een gedeelte dusja.
Misschien bestel ik hem al veel eerder.
 
hehe.. wij vet veel moeite doen om jouw droomsysteem in elkaar te prutse :confused:

marja, volgend jaar zijn er allang weer nieuwe en betere componenten op de markt!

en hoe bedoel je kbestel em al veel eerder. Als je ouders zeggen volgend jaar dan kan je toch niet eerder..
 
Ja sorry , maar als ik zeg dat ik een nieuwe pc wilt dan vragen me ouders hoe duur het kost.

Dus dan moet je toch iets samenstellen wat je dan ongveer wilt voor een richtprijs.

eerderbestellen , mijn ouders proberen over te halen ?
 
maar is het nu een vervanging van een ander systeem of is het meer dat je eerste eigen systeem wordt?

In geval 1 zou je natuurlijk het scherm, geluid later kunnen kopen. Dat scheelt toch al snel 180 euro.
 
maar is het nu een vervanging van een ander systeem of is het meer dat je eerste eigen systeem wordt?

In geval 1 zou je natuurlijk het scherm, geluid later kunnen kopen. Dat scheelt toch al snel 180 euro.

Het wordt mijn eerste eigen systeem.
Oke ,bedankt voor de tip
 
Als je een monitor koopt, neem er dan tenminste eentje met een Digitale (DVI-D) aansluiting..
 
Als je een monitor koopt, neem er dan tenminste eentje met een Digitale (DVI-D) aansluiting..
En waarom is dit zo fantastisch? Het beeld is digitaal, maar dat betekent niet dat VGA zo verschrikkelijk slecht is.
Ik zou ook voor een DVI monitor kiezen. Behalve als een VGA een stuk goedkoper is. En dat is deze dus wel.

Anderzijds kiest hij wel voor een goede mooie pc en beknibbeld erg op de monitor. Deze verhouding is inderdaad wel een beetje zoek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan