game pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Berichten
758
hallo,

Mijn vraag :D

Past dit in elkaar en is dit goed om te gamen ?? ( o.a. gta 4 enz. )
en is dit een fatsoenlijke videokaart?

[smallimg]http://online-gangster.nl/img/images/802_pc.jpg[/smallimg]

mvg,eric osman
 
je mist nog een voeding ten zij die in de kast al zit maar lijkt me niet

wat is je budget?

want zal ik persoonlijk een intel core 17 nemen en een asus moederboard.

en 6gb intern geheugen.

en zal een betere videokaart nemen

maar dat hangt allemaal samen met wat je budget is
 
Voeding zit er niet in maar mijn budget licht tog rond de 600 excl voeding bij deze pc :D

anders rond 600 incl alles.

maare ..... kan op wat ik er nu in het gta4 op ? ( want 6 gig vind ik nuttenloos :eek: )
 
je mist nog een voeding ten zij die in de kast al zit maar lijkt me niet

wat is je budget?

want zal ik persoonlijk een intel core 17 nemen en een asus moederboard.

en 6gb intern geheugen.

en zal een betere videokaart nemen

maar dat hangt allemaal samen met wat je budget is

Met een i7 en 6GB geheugen is hij wel heel duur uit,(Alleen i7's uit de 9xx serie ondersteunen Triple Channel (dus 3 modules van 2GB bv.)
Hij is maar een gamer. dan is 4GB en een i5 echt zat, mocht het budget het toelaten neem dan een i7 uit de 8xx serie.

Trouwens zal ik écht niet voor de HD 5750 gaan, neem dan een HD4890 dat is krachtig genoeg voor GTA IV
 
waarom is mijn gekoze video kaart niet goed ?? :O

want die jij hebt gekozen is "veel" duurder.

mvg,eric
 
ik zou zeker niet adviseren om de ati 4890 te nemen! Deze kaart is van de oudere serie. en hoewel hij misschien beter presteert dan de 5750 mist hij dx11 en een hoop andere nieuwe mogelijkheden. Indien het budget het toelaat zou ik voor de 5770 gaan, maar zeker niet een uit de 4***serie

grtz
 
dus de video kaart is wel goed voor mijn budget en wat ik er mee wil doen? :)
 
tis een leuke videokaart. Tis natuurlijk niet de allersnelste, en gta 4 zal niet met hoogste settings kunnen draaien. Maar het is een hele leuke kaart waar je veel plezier van zult hebben!

grtz
 
Daar heb je gelijk in, maar tegen de tijd dat de echte DX11 games uitkomen zijn we al een half jaar verder.
HD5770 biedt veel voordelen t.o.v. de HD 4870/4890. o.a. stroomverbruik en geluidsproductie.
Mijn voorkeur zou de HD5850/5870 zijn, die zijn echt superieur in prijs/kwaliteit verhouding.(En binnenkort zelfs nog meer) ik zet er zelf trouwens gewoon nog een HD4870 in haha :p

Heeft TS er misschien niet over nagedacht een tijdelijk "zwak" kaartje te nemen en dan de HD5850 erin gaan zetten? :rolleyes:
 
http://www.alternate.nl/html/produc...Force_6_tot_8/Asus/EN8400GS-P-512M/-1082671/?

die heeft mijn broertje en hij kan gewoon gta 4 draaien HOE KAN DAT ?? :|

Zal ik daar wel op antwoorden? :confused:

269 voor een video kaart :|

Klopt, en dit is ook belachelijk duur, ik geef het toe, maar als nVidia met Fermi komt gaat het prijzencircus weer beginnen en gaat ATI (uiteraard) zijn prijzen verlagen.
De prijzen zijn gewoon zo hoog omdat er te veel vraag is en te weinig aanbod. Laat staan de HD5970....

Ik denk dat TS best de HD5750 kan nemen, maar ondanks dat de HD4890 verouderd is (nouja verouderd...:confused:) is het misschien beter er zo een te nemen. De HD4890 is nou echt niet zolang op de markt om hem verouderd te noemen..
Nadeel van de HD 4890 is geluidsproductie en verbruik. Voordeel is hoge prestatie.

Mag ik TS trouwens vragen waarom die 1TB HDD neemt? Dit is echt ontzettend veel, als je de pc alleen voor gamen gebruikt is 500GB/640GB écht genoeg, en het scheelt enorm in de prijs. Ga je de PC ook als database gebruiken ofzo?
 
Ik denk dat TS best de HD5750 kan nemen, maar ondanks dat de HD4890 verouderd is (nouja verouderd...:confused:) is het misschien beter er zo een te nemen. De HD4890 is nou echt niet zolang op de markt om hem verouderd te noemen..
Nadeel van de HD 4890 is geluidsproductie en verbruik. Voordeel is hoge prestatie.

Waarom een oud type kaart nemen ? de 5750 is misschien iets langzamer maar heeft wel dx11, eyefinity en nog veel meer! Als de 4890 chip beter was, hadden ze die wel gebruikt toch?
en btw: kijk is naar et prijsverschil:
http://www.azerty.nl/8-970-239712/club-3d-hd5770-grafische-ada.html
De 5770(ongeveer even snel)
http://www.azerty.nl/8-970-227146/club-3d-hd-4890-grafische-ad.html
de 4890

Waarom kiezen voor de oudere??????

Over de hardeschijf, die kosten tegenwoordig niks meer dus waarom niet:)
 
Oke, ik geef je gelijk ;) Maar het lijkt me stug dat die Eyefinity gaat gebruiken als zijn pcbudget zo laag is, hij gaat er heus geen 2 beeldschermen bij kopen.
Maar goed. een HD 4870 zou ook nog kunnen voor 108 euro bij 4launch :rolleyes: :p
Het is aan TS

Uhm over de HDD, als hij 1TB HDD heeft en hij hem tot aan ca. 400GB helemaal vol zet zal die HDD langzamer zijn. en het prijsverschil varieert rond de 25 euro 30 euro, maakt net dat verschil tussen de 5750 en de 5770 :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan