Game Video Pc Budget € 1000 tot € 1200

Status
Niet open voor verdere reacties.
als de fx 8150 echt beter is dan de i5 3570k dan was dat de meest verkochte processor ooit
amd heeft 8 iets zwakkere cores dan intel, dus over het algemeen zal intel het beter doen met programma's met 4 cores of minder (wat bijna alles nu is)
en dat geld trouwens alleen als het programma zelf het ook ondersteunt
 
N.B. ik heb het over de 8350, niet de 8150.
Om in de gaan op je reactie: je hebt zeker een punt, maar ook al zou AMD beter zijn, Intel wordt toch eerder verkocht. Voornamelijk omdat "het Intel is". Dat zie je ook aan de APU's van AMD. Ze zijn werkelijk geweldig, maar ze gaan ook niet als warme broodjes over de toonbank. Waarom? Marketing. AMD doet te weinig aan marketing, verder niet.

Edit: als je verder leest op de link naar die website die ik had gepost, kom je ook allerlei benchmarks tegen van allerlei mensen (geen websites).

o.a.
Summery (All times using FatDog Linux from live CD because all the software is consistent that way).

FX 8350 7 minutes 22 seconds.
i7-3770 8 minutes 7 seconds.
i5-2500k 12 minutes 14 seconds.
x6 1055t 12 minutes 27 seconds.

Windows 7 times with the 64 bit version of Avidemux were slightly faster...

The very best time was the FX8350 at 6 minutes 53 seconds on Windows 8 but no other system has Windows 8 so there is nothing to directly compare to around here..

En hier bij post 54 en verder. De man die de AMD aanraadt voor videobewerken heeft zelf een Intel, dus die is onpartijdig (zou je zeggen)...
Vergelijk daarnaast post #60 met #73...


Verder zou ik meer RAM willen aanraden als je video wil bewerken... 16GB zou beter zijn, verder: 1600MHz heeft weinig meerwaarde boven lagere frequenties geheugen (zie review: klik).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan