game/ werk pc 500-600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

thigis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
Berichten
2
ben opzoek naar een nieuwe pc. doeleinde zijn zowel gaming als werk.
budget is 500 euro.
voorkeur voor OS is windows 7 want daar kan ik een gratis licentie voor krijgen.

kast, dvd speler, en hardeschijf heb ik nog, idem voor overige rand apparatuur (beeldscherm muis, toetsenboord etc.). assemblage is ook niet nodig :)

verder is klok snelheid iets belangrijker dan aantal cores wat de processor betreft.

alvast bedankt ;)
 
Ga gewoon naar de winkel heen daar kun je voor 500-600 euro een leuke pc kopen voor jouwn doeleinden ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Youtuber:Ts'r vraagt om een samenstelling van een systeem.Jouw hulp is dan niet de wenselijke hulp.
Ook is het niet nodig om een statement onder ieder geplaatst bericht van je te zetten.Daar dus mee stoppen.
 
@paranoid,

bedankt! ben idd niet opzoek naar oc setjes. Ik vermoed dat voor mijn doeleinde de i5 voldoende.

is er trouwens veel verschil tussen de verschillende merken die de gtx 560ti verkopen? er zijn namelijk wel grote prijs verschillen
 
De GTX560 is bij elk merk hetzelfde, alleen sommige merken sleutelen er nog wat aan: hogere kloksnelheden, meer fans, een zelf ontworpen PCB voor meer stabiliteit en ruimte bij overclocken, een ander ventilator ontwerp etc etc.
Daar komen de prijsverschillen van.

Voor jouw doeleinden is een i5 2500 inderdaad voorlopig wel genoeg, voor de dagelijkse bezigheden is ie meer dan ruim genoeg, en games gaat ie voorlopig ook nog wel aan kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan