games zien er nooit 'smooth' uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

itsjustme

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2012
Berichten
152
Dit zit in mijn pc:
amd phenom II X4 CPU
amd radeon HD 6850 coolstream edition videokaart

Beeldschermen:
LG LED Monitor E2441T-BN 24"
Samsung PS51D550

Games zien er nooit 'smooth' uit. Welke instellingen ik ook doe. De ene keer is het gewoon een beetje vaag, maar meestal zitten er van die rare onzichtbare strepen door het scherm die het half splitsen. Ik wilde Vsync aanzetten omdat dat schijnt te helpen maar op windows 8 kom ik al niet eens bij de instellingen. Dus maar windows 7 geïnstalleerd en Vsync aangezet maar dat hielp echt helemaal niets. Ook niet als ik het in-game aanzette. Ik heb dit bij alle soorten spellen. Firest0rm vertelde me dat ik met deze set-up ws BF3 op high kan spelen dus het zal er niet aanleggen dat mijn PC het niet aan kan. Heb games ook op lagere settings geprobeerd maar dat hielp ook niet veel. Hopelijk is er iemand die mij kan helpen.
 
En met 1 monitor hetzelfde beeld?
Beide monitoren aan die kaart?
En welk merk en type moederbord?
 
Klinkt als: een videokaart probleem, zitten de meest recente drivers erop?
Word de videokaart niet te heet, zodat hij automatisch niet meer dan 50% van zijn vermogen gebruikt?

Zit de pasta wel goed tussen de videokaart en zijn koeler?
Edit: je monitor op een onboard aansluiting aansluiten gaat inderdaad niet helpen bij gamen, het lukt alleen op je videokaart.
 
De schermen zijn niet tegelijk in gebruik, maar 1 scherm tegelijk op de videokaart. De drivers zijn up to date en mijn moederbord is een asus m5a78l-m/usb3.

En wat bedoel je met de paste tussen de videokaart en de koeler? Doen ze dat niet standaard goed in de fabriek? De videokaart is meestal tussen 40 en 60 graden tijdens gamen.
 
Als het goed is word het goed gedaan in de fabriek. (Wel hebben ze meestal de voorkeur naar kwantiteit in plaats van kwaliteit)
Word snel achter elkaar geproduceerd, op de pak hem beet 100.000 kaarten kan er wel is een verkeerde tussen zitten. Die te snel afgeraffeld is.

Ook kan een pasta uitdrogen en zou je het moeten vervangen. (Door de jaren heen)
Maar 40-60 graden lijkt mij normaal, zit de videokaart wel goed in het pcie slot bevestigt, dat het er niet perrongelijk door de jaren half inzit. Zodat er niet goed contact word gemaakt?

Edit: Mijn videokaart, begint bij 60 graden ook enigszins kuren te vertonen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan