Gaming PC (Max. €2000)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja zodra je alles in je winkelmandje hebt kun je kiezen voor assemblage dit zal dan wel weer 50 euro ofzo kosten
 
Firestorm, daar werkt het een beetje anders dan azerty. Je kan pc's laten assembleren alleen als je een pc maakt via de pc-configurator en daar vind je zo te zien geen waterkoeler. Heb je een goede luchtkoeler in je hoofd, de scythe mugen 2 rev b is daar niet meer te koop.
 
apart in nederland is het zo dat je pas bij de bestelling voor Assemblage kosten kiest...

een goede lucht koeler is de Noctua NH D14 die verkopen ze daar wel is ook een monster van een koeler
hij is wel stil omdat de fans groot zijn en lage toeren draaien

let wel op de noctua lucht koeler hangt over de geheugen bankjes heen
je moet dan voor low profile geheugen gaan de huidige Corsair Vengeance geheuge sticks passen er niet onder
klikerdeklik <--- geheugen precies het zelfde alleen low profile
 
Laatst bewerkt:
Oke, fire zou je een definitieve opstelling willen maken via de pc-configurator ?
De assemblagekosten en verzendingskosten zijn samen 100 euro ongeveer, mijn budget exclusief dat is 1900.
Als je niet ziet waar de PC-configurator is kan je het zeggen :p
 
ben alleen bang dat ik de volledig gevulde pc configuratie niet kan opsturen altans daar heeft alternate mij nooit een optie voor gegeven
ik zal het even uit zoeken


EDIT:
ja ik kan alleen de configuratie mailen naar iemand echter kan dit niet via helpmij tenzij de moderators dat hier toestaan?
 
Laatst bewerkt:
het systeem is vrijwel het zelfde gebleven

Processor koeler: Noctua NH-D14
Videokaart: Gigabyte Geforce GTX 680 OC
Windows 7 Home Premium 64Bit
Processor: Core™ i7-3770K
Monitor Acer S242HLCbid
Voeding: Corsair CMPSU-650TXV2
Muis DeathAdder
Behuizing: CM690II Advanced
DVD brander/lezer LG GH-24NS
SSD Samsung 830series 2,5" 128 GB
Moederbord: Asrock Z77 Extreme4
HDD: Samsung HD103SJ 1 TB
Geheugen: GeIL DIMM 8 GB DDR3-2133 Kit

totale prijs 1.884,38 euro

je zult zelf de producten bij elkaar moeten klikken alternate is wat dat betreft nogal onhandig (ook een reden waarom ik het op Azerty hou :p)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het overgenomen, alleen heb ik een andere videokaart: De palit GTX680 Jetstream. Een andere SSD: De Crucial M4 128GB en een sony optiarc DVD-ROM.
 
Oke, dat wordt het dan. Is de service en betrouwbaarheid van assemblage van Alternate in orde ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan