Gebruik van Bing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Hello
ik vervang meeer en meer google door Bing. Ik hoop dat er onder de leden ooklui zijn die; deze zoekmachine ook gebruiken. Ik heb een probleem dat ik na zelfs na contact met microsoft niet opgelost krijg " hoe geraak ik aan een vroegere chat ?" Ik hoop dat een lid van dit forum met die gadget al gespeeld heeft.

Met dank bij voorbaat voor de hulp

Audasst
 
Welke chat, met Microsoft?
Zowat alle websites van grote bedrijven hebben tegenwoordig een chat-functie, vanuit de chat zelf kun je de conversatie vaak wel bewaren.
 
met de nieuwe Bing die nu met AI werkt en aan wie om het even wat kan gevraagd worden

mvg
audass
 
Snap even niet wat je bedoelt met “hoe geraak ik aan een vroegere chat” :oops:
 
OK ik heb enkele chats gedaan via de nieuwe Bing in verband een klein chemsch probleem. Er wordt gezegd dat gevoerde chats worden bijgehouden maar ik vind ze niet terug spijts alle geboden hulp. . Ik vind het vervelend dat men soms instructies vindt op internet die men niet kan uitvoeren omdat de layout bij een of andere update werd gewijzigd
 
Kom dit tegen, maar dat heeft u waarschijnlijk al gezien.


Chatgeschiedenis is een lijst met de aanvragen en antwoorden, inclusief eventuele afbeeldingen, van uw interacties met Copilot in Windows. Uw chatgeschiedenis kunt u vinden via het pictogram Chatgeschiedenis in het copilot-deelvenster of op bing.com/chat. U kunt eerdere chats op elk gewenst moment afzonderlijk verwijderen.
 
Hello
ik vervang meeer en meer google door Bing. Ik hoop dat er onder de leden ooklui zijn die; deze zoekmachine ook gebruiken.
Waarom hoop je dat? Ik vertrouw Microsoft zo mogelijk nog minder dan Google, en dat geldt zeker voor Bing. Als je dan tóch iets wilt doen voor de planeet en je eigen veiligheid, denk dan eerder aan ecosia :)
 
Ik vertrouw Microsoft zo mogelijk nog minder dan Google, en dat geldt zeker voor Bing.
Geldt ook voor mij, maar als het klopt van ecosia dan heb je direct een fan.
 
Ik zou denken dat google ook een zoekmachine is ;ik zoek er heel veel zaken mee op
 
Volgens mij heeft niemand het over Google Chrome gehad, dus het lijk mij niet nodig/handig om de verwarring nodeloos te vergroten :). Maar Ecosia heeft, net als Google overigens, een eigen app die je kunt gebruiken. Daarnaast is Ecosia, ook net als Google, een zoekmachine die je in een browser kan openen. Elke browser. Je kunt er dus voor kiezen om die app apart te installeren, zodat je de zoekmachine gelijk paraat hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan