gebruikersnaam en wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry8

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
Berichten
19
Hallo experts,

Wie kan mij helpen bij het opstarten van mijn pc windows xp sp3 komt er een blauw aanmeld schermpje van windows xp en vraagt naar mijn gebruikersnaam en wachtwoord dat heb ik nog nooit gehad het probleem is dat ik de gebruikersnaam en wachtwoord niet meer weet hoe kan ik dat vinden maar als ik op ok druk op dat schermpje dan start de computer gewoon weer op

Met vriendelijke groet,

Harr8
 
1. Click Start, click Run, and type control userpasswords2. This is a shortcut instead of having to click on Start -> Control Panel -> User Accounts.
2. Uncheck the "Users must enter a username and password to use this computer" check box.
3. Click Apply.
4. Enter the user name and password you wish to automatically log on with, and then click OK. (in jouw geval dus de naam die er staat bij het logonscherm, wachtwoord mag je leeg laten)
5. Click OK again and you're all done.

http://8help.osu.edu/2063.html
 
Laatst bewerkt:
Kun je inloggen met de gebruikersnaam administrator en geen wachtwoord, of kun je in je inlogscherm alleen maar op een naam klikken?

Wanneer je als administrator kunt inloggen kun je via configuratiescherm>gebruikers je eigen account aanpassen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan