Geen beeld en geluid via Elgato Video Capture

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
970
Heb mijn vhs camera als afspeler via de Elgato Video Capture op mijn Thinkpad X250 met W10 aangesloten zoals aangegeven met wit en geel stekkertje.
Vervolgens van de website van Elgato de driver geinstalleerd, 'installation succesful´, maar noppes, geen beeld en geen geluid. Zou een setup wizzard moeten zien, maar ook dat verschijnt niet.
Camera speelt goed af zie ik in de zoeker. Moet ik nog iets anders instellen op mijn laptop?

Modedit: tekst normaal gezet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na derde keer driver geinstalleerd en set up wizzard gevolgd verschijnt dan toch de handleiding op mijn scherm. Zou dus nu moeten werken.
 
En werkt het nu ook? Je zegt verder ook niets over je gebruikte recording software.
 
Had wel gereageerd, maar door drukte blijkbaar vergeten te drukken op Plaats reactie. Zag er uit dat alles nu goed moet werken. Dus de camera waarop ik afspeel aangesloten en een leeg bandje er in om te zien of alles mechanisch okay is. Druk op vooruitspoelen en...... een snerpend geluid en de motor begaf het. Het openen werkt ook niet meer dus gelukkig leeg bandje dat ik er niet meer uit krijg. Kortom het zit niet mee. Hoop binnenkort een videorecorder te kunnen lenen.

Modedit: Tekst normaal gezet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen idee hoe dat komt. Nu dus weer niet het geval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan