Geen draadloze netwerken meer zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nadie987

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2015
Berichten
3
Hallo,

Ik zit met het probleem dat ik geen enkele draadloze netwerkverbinding meer kan vinden op mijn laptop. Het probleem is begonnen nadat de laptop heel traag deed en ik systeemherstel heb uitgevoerd, en vervolgens een aantal programma's heb verwijderd (oa skype, itunes, softonic). Toen kon ik nog op internet. Alleen nadat ie uit was gegaan en weer aan (bij het afsluiten werden automatisch een aantal windows updates gedraaid), komen de draadloze netwerkverbindingen dus niet meer in beeld. In plaats van die balkjes die je normaal ziet om verbinding te maken, zie ik nu een scherm met een rood kruis er door heen. En als ik erop klik staat er alleen inbelnetwerken en VPN. Wie o wie kan me helpen?
 
Dit kan allerlei oorzaken hebben, ik zou eens beginnen om ervoor te zorgen dat je WIFI kaart de drivers heeft die het meest up-to-date zijn.

Groeten Marcel
 
En als je nou je Wifi even aan en uit schakelt op je laptop. Kan gewoon met die Fn+combinatie.
 
Dit kan allerlei oorzaken hebben, ik zou eens beginnen om ervoor te zorgen dat je WIFI kaart de drivers heeft die het meest up-to-date zijn.

Groeten Marcel

Hoe doe ik dat precies?
Ik kan nu dus helaas ook niets updaten, omdat ik geen verbinding kan maken met internet.

@mavis: had ik al gedaan, en die staat gewoon op aan
 
Je zal met een andere pc de drivers moeten downloaden. (als dat al het probleem verhelpt natuurlijk)

Heb je in je apparaatbeheer nog uitroeptekens of zoiets staan ?

Groeten Marcel
 
Het probleem is inmiddels opgelost :)) Heb de laptop langsgebracht bij een laptop reparatiewinkel, en daar is ie voor een tientje gefixt. Het waren idd de drivers die niet goed geïnstalleerd waren (ofzoiets??), was binnen 2 minuutjes opgelost.

Even voor mijn eigen nieuwsgierigheid: hoe zou dat precies in zn werk gaan als ik de driver op een andere pc zou downloaden? Hoe kan ik die dan uiteindelijk op mijn eigen laptop krijgen?
 
Zet de driver op een USB stick.

Fijn dat het is opgelost nu :thumb:

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan