Geen geldige IP configuratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

gaetek

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2004
Berichten
9
Beste,

Sinds kort heb ik problemen met mijn draadloos netwerk op mijn laptop, verbinding is prima maar heb geen toegang tot het internet omdat er geen geldige ip configuratie is, met de probleemoplosser is dit wel te herstellen door de netwerkkaart opnieuw te starten, maar na verloop van tijd keert het probleem weer terug. Hoe verder de afstand van de laptop tot de router/modem hoe lastiger dit is.

Een huisgenoot heeft pas geleden een Playstation 4 gekocht en aangesloten op het netwerk, misschien dat dit er mee te maken heeft?

Ik draai windows 8.1 op een Lenovo ideapad s500, de router/modem is een cisco epc3925Bekijk bijlage MTB1.txt

Bijgevoegd een log van minitoolbox

Bedankt alvast voor de hulp!
 
Klink er naar, alsof er een wifi repeater is geplaatst, die niet goed binnen het bereik van de router staat. Waardoor je laptop is aangemeld op de wifi van de repeater, maar de repeater geen verbinding heeft met de router, waardoor je laptop geen ip adres krijgt.
 
We hebben inderdaad een wifi repeater, maar daar verder nooit problemen mee gehad, zal even kijken of ik die kan verplaatsten en of het probleem zich dan oplost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan