jerryleelewis
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 okt 2003
- Berichten
- 379
Beste allen (ik hoop dat iemand mij wil en kan helpen),
Sinds donderdag al heb ik geen internet op mijn desktop
Heel vervelend als je bedenkt dat ik allerlei werkstukken moet inleveren met deadlines
Ik heb 2 routers Netgear Skyhawk en Ziggo Modem (net nieuw)
Via draadloos netwerk heb ik contact gelegd met een laptop op het netwerk van de nieuwe Ziggo modem.
Dat is gelukt. In ieder geval iets wat werkt. Maar mijn desktop heeft nog steeds geen internetverbinding.
Het is een bedraade internetverbinding en rechts in de taakbalk geeft hij een gele uitroepteken.
Hij zoekt verbinding met de Skyhawk router en ik heb geen idee hoe je hem kan toewijzen naar het Ziggo modem.
Ziggo zelf heb ik 3x gebeld en kan mij niet helpen. (zij zeggen: We leveren een signaal af tot de meterkast. dat is voldoende. Op die houding wil ik later nog actie ondernemen).
Kan iemand mij helpen toch verbinding te zoeken met het Ziggo Modem.
Het gaat om een vrij nieuwe Medion. De verbindding met de Netgear Skyhawk had hij daarvoor altijd goed gedaan.
Oh ja Ik heb maar beperkt verstand vaan computers en netwerken zijn helaas niet mijn ding.
Is er iemand die mij wilen kan helpen? Ik ben nu gehandicapt.....
1000 x dank!
Sinds donderdag al heb ik geen internet op mijn desktop
Heel vervelend als je bedenkt dat ik allerlei werkstukken moet inleveren met deadlines
Ik heb 2 routers Netgear Skyhawk en Ziggo Modem (net nieuw)
Via draadloos netwerk heb ik contact gelegd met een laptop op het netwerk van de nieuwe Ziggo modem.
Dat is gelukt. In ieder geval iets wat werkt. Maar mijn desktop heeft nog steeds geen internetverbinding.
Het is een bedraade internetverbinding en rechts in de taakbalk geeft hij een gele uitroepteken.
Hij zoekt verbinding met de Skyhawk router en ik heb geen idee hoe je hem kan toewijzen naar het Ziggo modem.
Ziggo zelf heb ik 3x gebeld en kan mij niet helpen. (zij zeggen: We leveren een signaal af tot de meterkast. dat is voldoende. Op die houding wil ik later nog actie ondernemen).
Kan iemand mij helpen toch verbinding te zoeken met het Ziggo Modem.
Het gaat om een vrij nieuwe Medion. De verbindding met de Netgear Skyhawk had hij daarvoor altijd goed gedaan.
Oh ja Ik heb maar beperkt verstand vaan computers en netwerken zijn helaas niet mijn ding.
Is er iemand die mij wilen kan helpen? Ik ben nu gehandicapt.....
1000 x dank!
Laatst bewerkt: