Hallo,
Ik hoop dat ik de vraag op de juiste plaats heb gezet.
Sinds vorige week hebben we versatel adsl met voetbalkanaal en vanaf die dag is er geen uitgaande mail meer mogelijk.
De rest werkt overigens wel naar behoren.
We zijn er inmiddels achter hoe dit komt namelijk door de virusscanner.
Als we deze uitzetten kunnen we wel mail verzenden.
Alle inkomende berichten komen wel binnen.
Wie weet hoe dit opgelost kan worden?
Het is een beetje lastig om elke keer dat je een e-mail gaat versturen de virusscanner uit moet zetten.
Bij de permanente bescherming hebben we de uitgaande e-mail ook al uitgezet.
Verder het e-mailaccount verwijderd en weer opnieuw aangemaakt maar niets helpt tot nu toe.
Een andere virusscanner is toch niet de enige oplossing ?
We werken met microsoft office outlook 2003.
De virusscanner is panda platinum 7.07.02
Alvast bedankt !
Ik hoop dat ik de vraag op de juiste plaats heb gezet.
Sinds vorige week hebben we versatel adsl met voetbalkanaal en vanaf die dag is er geen uitgaande mail meer mogelijk.
De rest werkt overigens wel naar behoren.
We zijn er inmiddels achter hoe dit komt namelijk door de virusscanner.
Als we deze uitzetten kunnen we wel mail verzenden.
Alle inkomende berichten komen wel binnen.
Wie weet hoe dit opgelost kan worden?
Het is een beetje lastig om elke keer dat je een e-mail gaat versturen de virusscanner uit moet zetten.
Bij de permanente bescherming hebben we de uitgaande e-mail ook al uitgezet.
Verder het e-mailaccount verwijderd en weer opnieuw aangemaakt maar niets helpt tot nu toe.
Een andere virusscanner is toch niet de enige oplossing ?
We werken met microsoft office outlook 2003.
De virusscanner is panda platinum 7.07.02
Alvast bedankt !