Goedemiddag,
Bijgevoegd een excel bestandje wat ik nu altijd handmatig doe invullen.
Op basis van de CAO krijgt iedereen een x-aantal vakantie dagen a.d.h.v. leeftijd/aantal dienstjaren en staffel.
Bij tabblad personeel wordt:
- naam ingevoerd;
- uren per week vlgs. contract;
- eventueel een opmerking;
- Datum in dienst;
- Geboorte datum.
---- Overige is op basis van formules.
Bij tabblad Vakantiegroep:
- wordt volledig ingevuld (wat in CAO staat vermeld)
Bij tabblad Staffel:
- wordt volledig ingevuld (wat in CAO staat vermeld).
---- Overige is op basis van formules.
Kan er op basis van bovenstaande gegevens (zie excel voorbeeld)
Bijvoorbeeld werknemer 1 automatisch aangevuld worden op basis van de gegevens in tab. "vakantiegroep" en "Staffel"?
Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd en dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Mochten er nog vragen zijn dan doe ik het nader toelichten.
Bijgevoegd een excel bestandje wat ik nu altijd handmatig doe invullen.
Op basis van de CAO krijgt iedereen een x-aantal vakantie dagen a.d.h.v. leeftijd/aantal dienstjaren en staffel.
Bij tabblad personeel wordt:
- naam ingevoerd;
- uren per week vlgs. contract;
- eventueel een opmerking;
- Datum in dienst;
- Geboorte datum.
---- Overige is op basis van formules.
Bij tabblad Vakantiegroep:
- wordt volledig ingevuld (wat in CAO staat vermeld)
Bij tabblad Staffel:
- wordt volledig ingevuld (wat in CAO staat vermeld).
---- Overige is op basis van formules.
Kan er op basis van bovenstaande gegevens (zie excel voorbeeld)
Bijvoorbeeld werknemer 1 automatisch aangevuld worden op basis van de gegevens in tab. "vakantiegroep" en "Staffel"?
Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd en dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Mochten er nog vragen zijn dan doe ik het nader toelichten.