Geluidskaart, Videokaart en Headset. Kan ik upgraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Philip1990

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Berichten
6
Beste mensen,

Ik zit met 3 dingetjes. (Als ik verkeerd zit, meldt het dan even. Ben nog nieuw)

Ik heb een SigmaTel onboard geluidskaart. Kan ik die upgraden? Tijdje geleden heb ik mijn pc opnieuw geinstalleerd en ik dacht dat ik Creative SoundBlaster er op had staan maar dat is nu dus weg.. Hoe zit dat?

Verder heb ik een Nvidia GeForce 6800 videokaart, nou zou ik wel graag een nieuwe willen kopen maar ik heb er eerlijk gezegd niet zo veel verstand van wat wel past en wat niet en hoe dat zit met voeding etc.. (Specs staan hier onder vermeld)

Laatste puntje is dat ik een nieuwe headset wil kopen.. Ik heb al even rond gekeken en ik kom uit op een Sennheiser Pc155 USB / 165 USB. Of een Icemat Siberia USB.
Beide moeten USB zijn want ik heb mijn lijningang aan de voorkant van mn pc gesloopt.. :confused:

Hoop dat jullie mij kunnen helpen. Eventuele andere opties of tips zijn welkom!
Alvast bedankt!

Philip.



Fabrikant : Dell Dimension DXPO51
Moederbord : Dell 0YC523
Processor : Intel Pentium 4 640 @ 3200 MHz
Fysiek Geheugen : 2048 MB (4 x 512 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce 6800
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Home Editie 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Versie 9.0c (juli 2008)
 
Kies je apparaatu uit, kijk op de specificaties van de doos, kijk naar de specificaties van je pc...Is je pc beter dan de specs op de doos? KOPEN...anders lukt 't niet...

Hoe wil je die onboard geluidskaart upgraden? Niewe firmware (ofzo?) of wil je daar iets anders mee...

Je krijgt over het algemeen wel drivers meegeleverd om de koptelefoon op de usb te luisteren...
 
Ja ik dacht dus dat ik soort van Creative instellingen had, maar ik kan in configuratie scherm ook niks meer vinden van die geluidskaart.. Ik zal me wel vergist hebben.
Ik dacht dat ik misschien iets kon downloaden om hem beetje up te graden.

Maar welke gegevens heb ik nodig en waar moet ik naar kijken?
Heb PC wizard 2008 gedownload en daar kan je wel heel veel info vinden over je pc, maar als ik niet weet wat ik moet hebben schiet er nog niks mee op..

Wat die headset betreft: Ik zoek gewoon een goede headset van ongeveer 20 tot 70 euro met usb aansluiting waarmee je beetje kan gamen en goed muziek kan luisteren.

Over m'n processor heb ik het volgende weten te vinden:

Processor : Intel Pentium 4 640
Frequentie : 3200 MHz - (huidig : 2793.16 MHz)
Ondersteuning : Socket 775 LGA
Data Cache L1 : 16 KB
Trace Cache L1 : 12 Kµops
Cache L2 : 2048 KB
Voltage VID : 1.372 V
FPU Coprocessor : Aanwezig

Dank u..
 
Achterop de verpakking staan de eisen...welke processor je moet hebben...opslag geheugen, besturings systeem, vrije ruimte, grafische kaart...als dat klopt is het goed...
Hoofdtelefoontje van sehnheiser is altij leuk...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan