Get it Back

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinette

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Berichten
192
Kent iemand het terughaal programma Get it Back? Is het betrouwbaar/ En haal ik dan niet ook reeds verwijderde virussen(trojan vundo!) terug? Het gaat om een per ongeluk verwijderd fotoprogramma dat standfaard in de pc zit HP Image Zone. Heb alles al geprobeerd en kan het nergens downloaden dus wil de ik proberen het terug te halen met Get it Back. Ben beginner.
 
Ik geloof niet dat dat met dat programma gaat lukken. Het is bedoeld om bestanden terug te halen. Dus denk aan verloren foto's of Word of Excel bestanden maar niet om complete programma's terug te zetten op hun plek.
 
Heb je het fotoprogramma als execute bestand, of was het al geïnstalleerd (dan geef ik je weinig hoop...)
 
Bedoel je soms GetDataBack van Runtime?:
http://www.runtime.org/

Hier heb ik goede ervaringen mee, het is alleen niet freeware.

Denk alleen niet dat je programma's hiermee terug kunt halen. Kun je HP imagezone niet gewoon bij HP downloaden?
 
Ik geloof niet dat dat met dat programma gaat lukken. Het is bedoeld om bestanden terug te halen. Dus denk aan verloren foto's of Word of Excel bestanden maar niet om complete programma's terug te zetten op hun plek.

Dat is jammer! Bedankt voor je reactie.:thumb:
Reinette
 
Bedoel je soms GetDataBack van Runtime?:
http://www.runtime.org/

Hier heb ik goede ervaringen mee, het is alleen niet freeware.

Denk alleen niet dat je programma's hiermee terug kunt halen. Kun je HP imagezone niet gewoon bij HP downloaden?

Nee daar kun je alleen updates downloaden en dan nog niet zonder het basisprogramma.
Bedankt voor de reactie en ik boelde niet het programma dat je noemt.
Reinette
 
Nee daar kun je alleen updates downloaden en dan nog niet zonder het basisprogramma.
In de tweede link van Harry staat volgens mij het complete programma. het lijkt me stug, dat een update iets van 300MB is.
 
In de tweede link van Harry staat volgens mij het complete programma. het lijkt me stug, dat een update iets van 300MB is.

Nou dat is toch echt zo! Heb zojuist de eerste link van Harry bekeken en ook dat was weer een update dus daar kan ik niets mee volgens mij. Maar ik zal het opnieuw proberen, maar ik kijk eerst naar de 2e link. Bedankt
 
De eerste link is inderdaad een update, maar daar had ik het niet over. Laat maar weten of het via die tweede link wel lukt.
 
In de tweede link van Harry staat volgens mij het complete programma. het lijkt me stug, dat een update iets van 300MB is.

Heb inmiddels de 2e link ook bekeken en dat zijn drivers voor een scanjet die ik niet heb en waar ik niets mee kan want die heb ik al geprobeerd en kan het niet eens openen als een fotoprogramma.
 
Laatst bewerkt:
Heb je het programma niet bij een fotocamera gekregen op cd-rom?
 

Dit is een vernieuwde versie, dank je wel! Maar tot mijn grote verdriet zit het maken van panorama's er niet meer in en daar ging het me juist om. Daar kon je nl zelf de foto's nog verschuiven tot de plek waar je ze wilde samenvoegen. Heb nu autostich maar die doet alles automatisch en niet zo als ik het wil. Maar ben wel blij met dit mooie programma!
Heel hartelijk bedankt voor je hulp en tijd.

Groetjes Reinette:thumb::thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan