• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

getallen in verzendlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

fdh

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2014
Berichten
53
Hallo
Voor een cursus moet ik een verzendlijst maken word met gegevens uit excel.
Nu lukt het mij maar niet om getallen te krijgen in het word document er word alleen #### aangegeven
Wat zie ik over het hoofd, ben al een aantal uur op internet aan het zoeken maar kan niets vinden over getallen buiten een Tabel om maar ook dat geeft het zelfde.
Kan iemand mij op weg helpen?Bekijk bijlage les20xlsx.xlsxBekijk bijlage les20xlsx.docx
 
Deze vraag had je beter in het Word forum kunnen stellen. In Excel zijn getallen, getallen. De visuele weergave doet er niets aan af. Als je het binnen Excel wil oplossen dan zal je gebruik moeten maken van de functie TEXT() om er een leesbaar formaat van te maken. In Word kan je deze getallen ook wel omzetten maar dat is voor mij veel te ingewikkeld.
 
Bedank zover, ga het eens op word forum proberen
 
Je kan even aan de moderator vragen op jouw vraag te verplaatsen naar de juiste sectie. Dan hoef je geen nieuwe vraag aan te maken.
 
Het gaat om afdruk samenvoegen: hier vind je meer info
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan