Opgelost google account en android 6.1

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

muman

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Berichten
337
Ik wil een oude androidtelefoon gebruiken als afstandsbediening voor de bluesound node. Dus eigenlijk exclusief met alleen de app van bluos erop.
het is een oude telefoon met android 6.1 Ik heb alle apps erafgehaald en vele gestopt. Playstore geeft aan dat verificatie is vereist en mijn google account op de telefoon geeft aan: 'er is iets misgegaan. Sommige informatie is mogelijk verouderd. Probeer het later opnieuw.'
Ik kom niet verder. ik om er niet achter welke informatie en wat te doen om die info te updaten.

En dan staat er nog 'beveilingscode.' 'Ontvang een eenmalige code om uw identiteit te bevestigen.' dan krijg ik twee codes van 10 cijfers maar geen idee waar ik die zou moeten invullen.

misschien iets met twee stapsverificatie? want dat bestond toen nog niet denk ik.
 
Ga er maar vanuit dat je weinig met deze Google Playstore kan op Android 6.
Veel app's werken niet eens meer, en het zal mij niks verbazen dat je afstandsbediening ook niet meer (correct) zal werken.
 
Vanaf android 6. Dus moet net kunnen.
Als ik erachter kom waarom ik niet kan inloggen in mijn Google account om in Playstore te komen.
 
Heb je al de cache en de gegevens van de app gewist?
Denoods even de cache wipen via de recovery methode.
 
De cache van de Playstore? Ja nu.
Maar probleem zit bij google denk ik. Ik moet verificatie hebben voor Playstore. Ik moet inloggen op Mijn Google account staat in het scherm. Maar ik ben ingelogd want Google toont mijn foto bij mijn account. Als ik naar mijn account ga staat er 'Er is iets misgegaan....'
 
Kan het met synchronisatie problemen te maken hebben? Geen enkel Google account wil vanaf de oude android tel synchroniseren.
 
Ik vermoed dat de requirements voor de PlayStore verhoogd zijn, en dat je met Android 6 weinig kan doen.
Ikzelf raad aan om een modernere telefon te zoeken. Als de Google Playstore 'zou' werken, dan heb je kans dat je Bluesound-app niet werkt of niet correct werkt.
 
Gelukt om bluos te downloaden via aptoide. Dus niet via playstore.

maar ik kan nog steeds niet in de playstore zonder dat mijn google account werkt. en dat werkt nog steeds niet:
nogmaals:
-ik open playstore
-Er verschijnt een melding: 'verificaties vereist. Je moet inloggen op je google account.'
-ik klik op mijn foto van mijn google account
-klik vervolgens op google account
-Er verschijnt een melding: 'Er is iets misgegaan. Sommige informatie is mogelijk verouderd. Probeer het later opnieuw.
(Met daaronder de optie om twee 10 cijferige beveiligingscodes te bekijken. Maar geen idee waar ik die zou moeten gebruiken.)

Wat ik vreemd vind en niet snap is dat ik wel email kan lezen van het betreffende google account op dezelfde telefoon, waar ik uit opmaak dat het google account gewoon actief is. De melding bij de playstore dat ik moet inloggen op google snap ik dus niet.
 
Laatst bewerkt:
Probeer een ander versie van Playstore te installeren kan via Aptoide via Apkmirror apk installeren is een stuk veilige

Open een webbrowser en type Google Playstore Apkmirror kies een versie en download apk > Toch downloaden.
Na het downloaden ga op je telefoon naar Mijn Bestanden en open map Downloads en klik op Playstore om te installeren.

Bij het kiezen van een versie wat compatible is met je Android apparaat kijk bij omschrijving naar minimaal Android vereisten.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan