Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

redcap1

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2012
Berichten
196
Ik gebruik Google Chroom al een hel tijd. Maar de laatste tijd is het programma niet vooruit te "branden".
Programma vraagt ook om een google id te maken.
Ik gebruik Google als zoekprogramma. Alle andere zoekprogramma's hoef ik niet maar bij het invoeren van nieuwe programma's zit er ook vaak eenzoekprogramma aan vast.
Vervelend.
Heb Google Chroom er al eens afgehaald en toen naar Explorer gegaan.
Was ook geen succes.
Wat kan ik hier aan doen om gewoon direct in Google te komen?
 
Hallo redcap1,

Die extra zoekmachines zijn denk ik de toolbars die als "reclame" mee geïnstalleerd worden. De beste remedie hiervoor is altijd goed opletten wat er precies geïnstalleerd gaat worden, en ALTIJD op custom te klikken ipv standaard installatie.

Je kunt ze uitschakelen via de instellingen, en verwijderen kan via configuratiescherm -->software,

Wat je kunt doen om automatisch met google te zoeken (tenminste ik denk dat je dit bedoelt?) is in de instellingen de start pagina op google.nl in te stellen (ook de startpagina wordt vaak veranderd als reclame door andere programma's).
Je kunt ook via instellingen onder het kopje zoeken. de standaard zoekmachine instellen (dit is voor als je willekeurig iets typt in de adres balk), hier kun je google instellen en de rest verwijderen (Bing Ask en andere troep)

Als hij dan nog steeds langzaam is, kun je wellicht een keer al je geschiedenis en cookies en andere zooi eraf halen. gebruik hiervoor CCleaner --> http://www.filehippo.com/download_ccleaner

En als hij dan nog langzaam is, kun je eens kijken naar je internet snelheid, misschien is die wel niet zo heel snel?
Anders een keer een grondige virus check?

Gewoon alles is opschonen en kijken of het helpt!

succes
gr
Joost
 
Ga ik doen Joost.
Bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan