google drive automatisch offline opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

dominicv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2016
Berichten
2
Dag computer fanaten?

Ik wil mijn grootvader van 90 jaar een tablet cadeau doen. Ik heb google drive geïnstalleerd en ik wil dat alle kleinkinderen foto's uploaden naar zijn drive map. Ieder kleinkind zijn eigen map. Echter heeft Pepe geen internet thuis en moet hij bij een van ons zijn foto's komen bekijken (lees wifi verbinding). Kan ik nu zodra hij een wifi verbinding heeft de foto's offline op zijn tablet laten synchroniseren? Dus als hij bij één van ons is moeten de foto's automatisch op de tablet gedownload worden. Dan kan hij thuis zonder wifi zijn foto's bekijken.

Bedankt voor de support.

Dominic
 
Dat is simpel hoor de drive app installeren en inloggen op het account met de foto's
Nog beter is om voor hem zelf een account aan te maken.
Je kunt dan de foto's met hem delen. Wat je bedoeld met uploaden naar zijn drive map is me niet duidelijk.
Het is in ieder geval altijd beter om niet in een situatie te komen dat jij op jou account moet inloggen op zijn tablet.
Tenzij je precies weet wat je doet en jouw credentials niet daar achter blijven.
Bij android gaat het bijna vanzelf goed, bij iOS even wat zoeken.
 
Ik heb hem een Gmail adres aangemaakt alsook de app geïnstalleerd. Dit werkt perfect van wat ik verwacht. Ik heb vanaf zijn account de link naar de gedeelde map verstuurd naar de kleinkinderen. Die moeten de map vullen met foto's.
Als er wifi is is het geen enkel probleem om de foto' s te bekijken op zijn tablet. Echter als er geen wifi is staan deze foto's nog op de cloud en kan hij ze niet zien. Tenzij hij een voor een de foto's aan klinkt en manueel download. Ik wil dat dat vanzelf gaat.

Grts
 
Dan moet of kun je er een dia voorstelling van maken misschien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan