google leegmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
552
Ik wil alle pagina's die ik via google bezocht heb verwijderen maar dat lukt me niet.Ik heb al via internet opties cookies en bestanden verwijderd en geschiedenis gewist.Als ik gewoon op de startpagina van google met de linkermuisknop klik verschijnt er een lijst met allemaal pagina's die ik via google bezocht heb.Hoe kan ik dit wissen?
 
Als je de toolbar van google hebt kan je de gezochte pagina's zo verwijderen.
 
Heb je de google zoekbalk?
Langs het woord google staat als het goed is een blauwe G
Klik erop
Helemaal onderin staat geschiedenis weergeven.
Openen
dan staat er als het goed is, daar weer in, geschiedenis wissen aangegeven in het blauw.
Klik erop en geschiedenis weg
 
Anders kan je best even de toolbar downloaden want volgens mij is er geen andere manier.
 
Of gebruik CCleaner:

Download hier eens CCleaner.
Installeer het daarna en start het programma.
Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen, bij beide onderdelen, laat je pc scannen en laat alles verwijderen wat er gevonden wordt.
 
Ik heb de google zoekbalk en daar heb ik de geschiedenis gewist en daar is alles weg.als ik echter gewoon met de cursor naar de zoekbalk van google ga en ik klik daar even komt het lijstje gewoon weer tevoorschijn en toch is de geschiedenis leeg.
 
ik heb zoals michael zegd ccleaner gehaald en alles opgeschoond.Helaas als ik in de zoekbalk ga staan komen daar al de woorden of opjekten waarna ik wilde zoeken gewoon in een lijstje te staan en ik krijg dit niet weg
 
Ga in Internet Explorer naar Extra, Internet Opties, tabblad Inhoud, Auto-aanvullen.
Haal het vinkje weg voor Webadressen, sluit IE af, herstart je PC en in het Google-zoekvenster kun je typen zonder dar er een rij adressen onder getoond wordt.
 
Worden die adressen dan niet op je computer opgelagen? je moet ze toch ook gewwon van je computer kunnen verwijderen ofniet?
 
Dat is ook handiger van jou maar daarmee wordt het niet verwijderd / opgeschoond.
 
in orde bedankt jongens het is gelukt.Ik wilde vooral voorkomen dat mijn kids zomaar kunnen zien wat mama en papa zoal uitvoeren.Ik vertrouw hen wel maar een beetje privency mag toch wel denk ik.Deze vraag is dus weer opgelost via dit forum
 
Dat is ook handiger van jou maar daarmee wordt het niet verwijderd / opgeschoond.
Okay, het is opgelost, maar toch nog een woordje: door IE af te sluiten én de PC te herstarten wordt er niet meer aangevuld in adresbalken, m.a.w. het auto-aanvullen is geleegd.
En volgens mij is auto-aanvullen van formulieren iets anders, n.l. je naam, adres, telefoonnummer(s) je (meerdere) emailadressen die je in online-formulieren moet invullen, kunnen daardoor "aangevuld" worden.
 
Oke, dan weet ik dat.:thumb:

Nieuwsgierig: als je na jouw wijziging, wel weer auto-aanvullen voor webadressen aan zou zetten, zou je dan de '' oude opgeslagen '' dingen weer zien?
 
:( Daar heb je me te pakken: net geprobeerd, maar na weer aanzetten kwam in Google weer een "rijtje" te voorschijn bij intypen van de "w". Dus het wordt toch "ergens" onthouden.:evil:
 
:p Weten we dat ook weer. Er zit dus een verschil tussen uitzetten en leegmaken!:thumb:
 
Volgens mij pakt google automatisch een woord dat hoog in hun lijst staat.
Want als ik de eerste letter typ krijg ik woorden waar ik nooit ben geweest of van heb gehoort zoals bij de letter q
Komt als eerste woord bij mij Quotus - (Quicktime dan wel) -qvc en ik denk dat bij iedereen dan het geval is.
 
Wipneus,
Dat is van het Google Search blokje rechtsboven in Firefox, dat krijg je niet als je gewoon naar google.nl gaat en dan de q intypt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan