Google Wifi-punten knipperen rood

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
969
Aan mijn KPN-modem hangt een setje van drie Google wifi-punten (witte ronde kastjes met hun voeding aan een contactdoos aangesloten). De eerste hangt rechtstreeks aan het modem in de meterkast, de tweede staat in de woonkamer en de derde op de etage. Die in de woonkamer en op de etage knipperen sinds gisteren rood. Heb ze even losgekoppeld van hun voeding en weer aangesloten. Dan knipperen ze even blauw en gaan dan weer rood knipperen. Die aan het modem blijft gewoon wit licht uitstralen. Ik heb normale wifi-sterkte. Hoe los ik dit op?
 
Wat zegt de handleiding? Lijkt mij het eerste dat je dan raadpleegt.
 
In de doos zat alleen een meertalig foldertje met als handleiding: 'Sluit je eerste wifi-punt aan. Sluit het vervolgens aan op je modem'. Nou, die werkt dus goed. Voor het toevoegen van de andere wordt verwezen naar de Google Wifi-app, maar ik vind in de app-store alleen een Google Chrome app en dat is iets heel anders.
 
Ik heb eerst degene die rood knipperden van het net gehaald en weer ingeprikt maar dat maakte niets uit. Daarna degene die wel goed werkte (die aan het modem zit) van het net gehaald en weer ingesprikt. Toen die weer werkte, deden ook de andere twee het weer goed. Moest daarna het wachtwoord weer invoeren. Alleen vervelend dat ik niet weet wat het heeft veroorzaakt. Dank voor de support!
 
Terug
Bovenaan Onderaan