Opgelost Hallo ik krijg een popup van bestandsbeheer

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Berichten
858
Wifoto 1.jpgFoto 2.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De letters WI in combinatie met de screenshots zijn alles behalve verhelderend.
 
Dan kun je daar vandaan zonder een verrekijker vast ook een cursus "Hoe resize je een schermafdruk van je mobiel zodat ie geschikt is voor een forum" volgen.
Het lijkt meer en meer te gebeuren, die super grote schermafdrukken op een forum en dat komt vreselijk over.
 
Cross-post van:
 
zolang we niet weten wat de vraag is kunnen we niet vaststellen dat het om dezelfde vraag gaat
 
Het gebeurt steeds vaker dat een app na verloop van tijd meer toestemmingen aan de gebruiker vraagt. Probeer het altijd eerst te weigeren. Is het dan onveilig? Inderdaad hoeft het helemaal niet zo onschuldig te zijn en het blijft de vraag, waarom ze niet meteen bij het installeren in de App Store al aangeven waar ze toestemming voor willen hebben. Ze hopen waarschijnlijk dat u moe wordt van deze verzoeken en er dan maar instemt dat er veel informatie over u wordt verzameld en gedeeld. De vraag of je toestemming geeft voor gepersonaliseerde advertenties wordt haast altijd wel gesteld. Daar wordt aan verdiend. Een goede tweede is, dat het gebruik van apps mag worden doorgegeven. In dit geval wil de uitgever ook nog verdienen aan berichten die van uw identiteiten op sociale media terecht komen. Ze weten dus dat u tjima bent op Helpmij.nl forum en het algoritme krijgt nog meer data om u te kunnen duiden en commercieel beïnvloeden. Omdat ze cookies willen lezen is het ook mogelijk om aan hun adverteerders door te geven welke sites u bezoekt.
 
Het lijkt meer en meer te gebeuren, die super grote schermafdrukken op een forum en dat komt vreselijk over.
Is denk ik het gevolg van de nieuwe forum software, want opende PC krijg je elke afbeelding ook beeldvullend. Al is het dan vermoedelijk simpeler om een afbeelding te schalen. Maar dan moet je dat wél doen :).
 
Kopt, en dat zal zeker voor een aantal mensen weer een gewenning kunnen betekenen, maar de resize kan bijvoorbeeld vrij simpel met de muis gedaan worden (hoek van de afbeelding pakken en dan met de muisbeweging kleiner maken). Ik werk zelden via mijn mobiel mbt dit forum om reacties te geven, dus geen ervaring of het net zo eenvoudig gaat (bovenstaande plaatjes kwamen van een mobiel).
 
Ik zou ook wel wilen weten welke resolutie e/o dpi je moet gebruken om het “toonbaar” te maken.
 
Laatst bewerkt:
Dit is een typische popup van Google Adsense die banners levert. Blijkbaar heeft de topistarter een app die deze banners serveert, maar welke dat is, dat is lastig te zien tenzij @tjima mij even een 100 inch monitor wil geven (of gewoon even netjes zijn afbeelding verkleint 😉 )
 
hallo allemaal
zie hier dan de verkleinde foto s wellicht is dit duidelijker
het zijn screen shots van telefoon
foto 1 start scherm , foto2 het scherm waar dan de popup snel in verschijnt zodat ik niet bij de items kan . foto 3 en 4 zijn dan de popups waar het om gaat
Gr Tjima
 

Bijlagen

  • foto  1  .jpg
    foto 1 .jpg
    85,1 KB · Weergaven: 3
  • foto  1  .jpg
    foto 1 .jpg
    85,1 KB · Weergaven: 2
  • foto 2 .jpg
    foto 2 .jpg
    89,1 KB · Weergaven: 3
  • foto 3.jpg
    foto 3.jpg
    467,8 KB · Weergaven: 3
  • foto 4 .jpg
    foto 4 .jpg
    113,8 KB · Weergaven: 3
Vraag is al eerder gesteld… 🤔
 
En wat is nu het probleem verder, nu ik al reactie gegeven heb, @tjima ? 😊
 
Deze vraag sluit ik, er loopt al een vraag over dit probleem, ga daar dan verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan