Handige Windows Programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naam: Bulent's Screen Recorder
Beschrijving: Recorder van gedeelte van je scherm
Functionaliteit: Hiermee kan je een gedeelte van je scherm opnemen. Bv. een webcamuitzending :)
Website: link
Freeware
 
Ik weet niet of het er al bij staat, maar Google's nieuwste kindje Picasa mag toch ook niet ontbreken.
Naam: PICASA
Omschrijving / Functionaliteit: Gratis Nederlandstalige beeldbewerkingssoftware voor het bewerken en organiseren van foto(collectie)s.

Te vinden op http://picasa.google.nl/

James:)
 
Deze stond er geloof ik nog niet bij:

Naam: WordToys
Omschrijving: Word zit bomvol krachtige functies. Veel van die functies zijn echter moeilijk te benaderen. WordToys voegt een speciale werkbalk aan Word toe die tot de nok toe gevuld is met handige functies. Veel daarvan zijn wel in Word aanwezig, maar niet gemakkelijk te gebruiken of te vinden. WordToys is dan ook een hulpprogramma waarmee u uw productiviteit flink kunt verhogen.
Functionaliteit: Zie hierboven :p
URL: http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/tips_trucs_office/wordtoys.aspx
Shareware: Het is 20 dagen gratis te gebruiken. :(



[edit] freeware veranderd in shareware [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Naam: Alt Tab Thingy
Beschrijving: maakt switchen tussen toepassingen nog sneller
Functionaliteit: veel :D
Website: http://www.nymithiumtechnologies.com/att.html
Freeware / Shareware Freeware

Naam: Bordermaker
Beschrijving: BorderMaker is een Freeware tool waarmee kaders, teksten en watermerken in digitale foto's geplaatst kunnen worden. ( en meer)
Website: http://docsdb.semantica.nl/bordermaker/
Freeware / Shareware Freeware
 
Goede site voor freeware:

http://www.majorgeeks.com

Greetz,

Tijmen

[edit] link naar hitman pro verwijderd na posts van Helpmij leden dat het net zo vaak fout doet als goed ( posts verwijderd om topic clean te houden[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Software update op tweakers.net:

Naam: Naomi 2.8.20
Beschrijving: Internetfilter
Functionaliteit: Het programma Naomi is een filter voor het internetverkeer waarmee ouders hun kinderen kunnen beschermen tegen ongewenste content, zoals erotisch of gewelddadig getint materiaal. Het programma filtert niet alleen gegevens die opgevraagd worden door een browser maar bijvoorbeeld ook chat- of p2p-programma's.
Website: http://www.radiance.m6.net/
Freeware

Ziet er goed uit :)

Dankj James!
 
Laatst bewerkt:
naam: Switch Converter
type Freeware
bijzonderheden soundconverter
geen spyware
geen adware
geen proef
wel minder opties dan de betaalde versie
maar je kunt bijna alles ermee

waar te vinden ? op mijn pagina of

>>>>>>> hier klikken <<<<<<<
-------------------------------------------------
naam 7-zip
type freeware .... look a like winrar
bijzonderheden
geen spyware
geen adware
net zoveel als winrar
maar dan GRATIS
waar te vinden? op mijn pagina of
>>>>>> hier klikken <<<<<<<




:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

[edit]De op deze ingave volgende opmerkingen weggehaald omwille van de leesbaarheid van de thread [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Naam: audio grabber
Beschrijving: digitale audio van CD's 'grist' (grab).
Functionaliteit: Audiograbber kan de muziek automatisch 'normaliseren', stilte van het begin of eind van een track verwijderen, tracks naar MP3 encoders sturen (LAME, L3enc, BladeEnc), of zelfs MP3/WMA
Website: link
freeware

Naam: Skype
Beschrijving: Soort van bel prog. Doormiddel van een account aan te maken(gratis), kun je een audio gesprek
beginnen met bekende. (tevens ook een zoek prog bijgeleverd) en tegen een maandelijkse betalingen kun je naar vaste nummers in de werled bellen.
Website: link


Uhm ik vind dit wel een wijs iets maar is het misschien niet een leuk makkelijk idee, om dit in alfabeties volgorde te zetten van naam/ of functie?
 
Geplaatst door takumi
Uhm ik vind dit wel een wijs iets maar is het misschien niet een leuk makkelijk idee, om dit in alfabeties volgorde te zetten van naam/ of functie?

erg leuk idee :) leef je uit zou ik zeggen :)
 
jij zegt het :p Maar dat wil niet zeggen dat er niet meer mogen kijken wat ze er van kunnen maken toch?;)
 
hehe, krijg ik uur loon? :p

want dat worden dan heel wat uurtjes aangezien ik geen programeur ben.:rolleyes:
 
Alles geschied hier geheel vrijwillig :D

Leef je uit:thumb:

Groeten Oossie
 
Naam: SilentNight Micro CD Burner
Beschrijving: Extreem kleine toch hyperfunctionele CD-brander.
PAST OP EEN DISKETTE / GEEN INSTALLATIE NODIG
Freeware
Link: hier

James :)
 
Naam PDF speedup
Beschrijving Maakt Adobe Acrobat Reader een stuk sneller.
Functionaliteit Schakelt de plugins uit tijdens het laden en maakt het daardoor een flink stuk sneller. maar het kent nog vele andere functies die acrobat reader sneller maken. geschikt voor versie 6 en 7.
Website PDF speedup
Freeware
 
Naam: hitman pro
Beschrijving: is een programma dat programma`s als ad aware spybot, spywaredoctor etc. achter alkaar laat aflopen
Functionaliteit: spyware verwijderen
Website: www.hitmanpro.nl
Kosten: freeware

www.laat die maar weg.nl ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hitman pro moet idereen op eigen verantwoording gebruiken, aangezien er nog al wat controversie bestaat over dat programma.
 
weet iemand een progje voor wachtwoorden

weet iemand een goede progje waar je je mappen kan beveiligen met ww zelfs als je hardisk die beveiligd is met wachtwoorden eruit haalt en in een ander pc stopt dat die niet gelezen kan worden? weet iemand er 1?:thumb: :thumb: :thumb: ;) :thumb: :thumb: :thumb:
 
StoneyCity zei:
weet iemand een goede progje waar je je mappen kan beveiligen met ww zelfs als je hardisk die beveiligd is met wachtwoorden eruit haalt en in een ander pc stopt dat die niet gelezen kan worden? weet iemand er 1?:thumb: :thumb: :thumb: ;) :thumb: :thumb: :thumb:
Je wil dus de "heavy" stuff...

Compusec Security Suite, gratis en zo krachtig. Voor hetgeen jij zegt (ivm harde schijven)

James :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan