Opgelost Hard Disk Sentinal

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Koelieman

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2015
Berichten
34
Geachte forummers, hierbij wil ik jullie benaderen voor hulp. Iets waar ik zelf niet uit kom.
Ik heb laatst nog een M.2 harde schijf gekocht, maar deze kon ik niet benaderen in een USB adapter.
Toen heb ik het programma Hard Disk Sentinal gedownload en geïnstalleerd om hiermee eventueel te repareren.
Het is natuurlijk niet gelukt, dus ik ga er vanuit dat de schijf kapot is.
Nu wil ik dat programmaatje weer verwijderen, dus in het Configuratiescherm bij Programma's verwijderd.
Alleen iedere keer bij het opstarten van de PC verschijnt het hoofdscherm van het programma weer met de mededeling dat het dag 1 van de proefperiode is en dat ik moet registreren. Nu wil ik dat niet, maar ik kan hem dus niet verwijderen. In de map "Opstarten" staat ie ook niet vermeld. Ik kan hem nergens op mijn PC vinden en toch verschijnt ie iedere keer maar weer.
Mijn vraag aan jullie: Hoe krijg ik dit vervelende programma van mijn Computer?
Alvast bedankt en een groet, John.
 
Kijk eens bij Taakbeheer, en dan of die tussen de opstart-apps en de services staat?
 
Hoi Aar, bedankt voor de reactie.
Hij stond er inderdaad tussen, die heb ik uitgeschakeld en opnieuw opgestart.
Guess what; hij was er weer. Dus het was maar een tijdelijke oplossing en evenwel gelijk aan het verwijderen uit de systray nadat het systeem opgestart was.
Misschien dat ie ergens in het register zit, maar ben daar beetje huiverig voor.
Groet.
 
Met deze tool van Microsoft kun je het zeker vinden én uitschakelen:
(ook niet te bang zijn voor register aanpassingen…😊)
 
Probeer anders eens of Revo Uninstaller de laatste restjes weet te verwijderen
 
Hoi krullenbol,
hartstikke bedankt voor je hulp. Deze tool heeft me uit de sh** geholpen.
Ik zag hem inderdaad tussen staan en gewoon aangedurfd en verwijderd. En weg was ie.

@ RogerS,
ook bedankt, maar daar kwam ik niet meer aan toe. Het is dus gelukt.
Fijne avond allemaal en een groet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan