Harddisk kapot???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik leer elke dag weer bij

Hij heeft het in zijn bios over 4 SATA die twee aan twee als master en slave zijn geschakeld. Is nieuw voor mij.

Zet dan eens een drive op SATA 1 en een op SATA 3 connector. Dat moeten dan de twee masters zijn.

Doet hij het dan wel ?
 
Laatst bewerkt:
Loop de rest in de bios ook even na, zoals de onboard device configuration, of sata 3 4 ook op enabled staat.
 
ik heb het in het BIOS ook nagelopen het staat op enabled:thumb: ik heb er een op SATA 1 en een op SATA 3 en hij doet het niet:(
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook een andere molex met sata verloop geprobeerd, starten de schijven wel op?
Andere sata poorten geprobeerd?
Alleen opstarten met de oude schijf, doet die het wel?
De eerder genoemde sata ll jumper gevonden op je nieuwe schijf?
 
ik heb geen ander verloop geprobeerd. de schijven starten wel op. als het goed is heb ik alle SATApoorten geprobeerd. de oude schijf doet het (ze hebben het een dag of 2 samen gedaan). toen heb ik de computer schoongemaakt ,van binnen, en nu doet nog maar een het. ik kan helemaal niks doen op mijn nieuwe schijf.:confused: :confused: :confused:
 
Laatst bewerkt:
Indien je doorstart naar windows, op je oude schijf, trommel eens diskmgmt.msc in uitvoeren, en kijk of de schijf erbij staat.
 
Kapoet, ben ik bang van/voor.:(
Indien je hem bij iemand anders kunt proberen, even doen.
 
dat is jammer.
maarja bedankt voor de moeite.
iemand anders nog iets???
 
Laatst bewerkt:
Graag de "meld misbruik in dit bericht" knop/link gebruiken waarvoor deze is. Geen berichten zoals "Iemand anders nog iets?" via die link, want daar zitten de Moderators niet op te wachten.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan